New items
Gdańscy inwestorzy w Sopocie : prestiż finansowy i towarzyski lokalnego mieszczaństwa w 2. poł. XIX w
Nowy Łowicz : w centrum poligonu drawskiego od średniowiecza do dziś
 
Rocznik 2023
Kobiety-Polki w nauce
Struktura i kadra kierownicza pionu SB KW MO/WUS w Krośnie w latach 1975-1990
No cover
Kronika Centrum Edukacji Młodzieży im. ks. Jerzego Popiełuszki w Górsku - rok 2022
No cover
Hipolit Cegielski 1813-1868
Między pragmatyzmem a dogmatyzmem : W kierunku rozłamu w Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów (1929-1935)
 
Rocznik 2024
s in the Umschlagplatz
Genealogia - pasja dla każdego
Szkolnictwo na ziemi pszczyńskiej w XIX wieku w świetle pamiętników księcia Ludwika Anhalta i innych dokumentów
No cover
Świnice Warckie. Cz. 2,
Miejsca pamięci jako miejsca edukacji : dlaczego warto je odwiedzać?
 
Rocznik 2025
Błękitna struna : o fortepianach romantycznych Fryderyka Chopina
W cieniu Chopina, Karłowicza i Szymanowskiego : szkice i studia o muzyce z czasów Młodej Polski
Decolonizing archival narratives : exploring digital bias in the catalogs of Portuguese-colonized African territories
Chopin w operze
 
Rocznik 2021
Przyrzekłem ratować historię" : życie i działalność Eugeniusza Siemaszki
Ks. Roman Dzwonkowski SAC (1930-2020)
Tabularium Historiae. T. 6 (2019)
Granica polsko-górnośląska w 1919 roku
Programowe treści w "Sądzie Parysa" Henryka Siemiradzkiego
 
Rocznik 2022
Gazownictwo miejskie na terenie województwa poznańskiego w okresie międzywojennym
Pierwotne prawodawstwo Zgromadzenia Sióstr Augustianek w Polsce
Kontemplacyjny wymiar doświadczenia piękna : Zygmunt Krasiński wobec romantycznych koncepcji estetycznych
Niemiecki sen o imperium
Italo-czeska dekoracja XIV-wiecznego mszału w Katedrze Wawelskiej (Missale plenarium AKKK Ms 3) i jej treści ideowe
 
Fryderyk Chopin
No cover
Polonaise Fryderyka Chopina. Zagadka inicjalnej figury dźwiękowej
No cover
Chopin w Żychlinie
Chopin i George Sand. Miłość nie od pierwszego spojrzenia
No cover
Music in Chopin's Warsaw
No cover
Dziewiętnastowieczne edycje dzieł Fryderyka Chopina jako aspekt historii recepcji