New items
Gdańscy inwestorzy w Sopocie : prestiż finansowy i towarzyski lokalnego mieszczaństwa w 2. poł. XIX w
 
Rocznik 2023
Doktor habilitowany profesor Stanisław Senft (1944-2021)
Z Zofią Szymańską rozmawiają Andrzej Janeczek i Katarzyna Kość-Ryżko
Z dziejów Kłobucka i okolicy : od Długosza do współczesności
Toruń wymazany z pamięci : miasto czasów II wojny światowej w fotografiach mieszkańców, gości, okupantów
Z dziejów Opatówka : od czasów najdawniejszych do 1939 r
 
Rocznik 2024
Alwernia : historia znana i nieznana
Konrad Jarodzki, Paweł Jarodzki : trzy rozmowy
Pamiętnik z lat 1893-1894
Śladem karykatury : polskie teksty do 1939 roku : antologia
No cover
MKS "Błękitni" Ropczyce : 60 lat wśród przyjaciół
 
Rocznik 2021
Wpływ II wojny światowej oraz powojennej industrializacji na skład środowiska pracowników przemysłu na Kielecczyźnie
Rękopisy szczecińskiego Gimnazjum Mariackiego w zbiorach Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu
Gdańscy wyznaniowcy : kadry administracji wyznaniowej w województwie gdańskim w latach 1950-1990
Józef Ostaszewski, Karol Małłek, Adam Chętnik, Witold Witkowski : kartki z dziejów współpracy mazursko-mazowieckiej i mazursko-kurpiowskiej
Archiwa, Kancelarie, Zbiory. Nr 12 (2021)
 
Rocznik 2022
Romantyczne po Tatrach kobiet chadzanie
What can the modern generation learn from Ignacy Łukasiewicz?
Ważny krok w przywracaniu pamięci o mieście, którego już nie ma, czyli rzecz o stanisławowskich „historiach odnalezionych” przez Petra Hawrylyszyna i Romana Czorneńkiego w książce Stanislawiw. Widnaideni istorji
Wokół dezercji Żydów z Armii Polskiej na Wschodzie i konfliktu w Palestynie : sprawa zajść w kibucach Chulda i Ramat ha-Kowesz w 1943r
Żyjcie i pozwólcie żyć innym
 
AG24
No cover
Podróż w czasie : wspomnienie 20 lat Zespołu Szkół Budowlano-Energetycznych w Ostrowie Wielkopolskim 2002-2022
Żydzi w krakowskim Gimnazjum św. Anny (Nowodworskiego)
Dzieje Studium Rolniczego i Wydziału Rolniczego Uniwersytetu Stefana Batorego w Wilnie (1923-1939)
Szkolnictwo podstawowe w Sitnie
Reformy edukacyjne i rozwój koncepcji dotyczących edukacji wczesnoszkolnej w Polsce w latach 1990-2017