319386
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Lemann-Zajiček J.: Wstęp s. 4-8; Hendrykowska Małgorzata: Kinematograf na przełomie stuleci w poszukiwaniu formuły rozwoju. Kilka uwag o filmie na ziemiach polskich przed rokiem 1908 s. 9-34; Zajiček Edward: Kilka słów i trochę faktów o niektórych prawnych i ekonomicznych uwarunkowaniach polskiego filmu w okresie międzywojennym s. 35-54; Lemann-Zajiček J.: Instytucjonalizacja filmowego życia społecznego w II Rzeczpospolitej (1918-1939) s. 55-80; Miczka Tadeusz: Marzenia o "kinie na wolności". Krótka historia futuryzacji polskiego filmu s. 81-108; Nurczyńska-Fidelska Ewelina: Lata trzydzieste w biografii twórczej Bolesława W. Lewickiego s. 109-145; Godzic Wiesław: Stefan Themerson jako teoretyk kina s. 146-169; Kluszczyński Ryszard W.: Film i muzyka. Z polskich dyskusji o filmie abstrakcyjnym dwudziestolecia międzywojennego s. 170-182; Orzechowski Emil: Kilka przyczynków do tematu - Film polski za Oceanem s. 183-207; Dylong Mieczysław: Powstanie Polskiej Wytwórni Filmowej w Hollywood s. 208-210; Czapliński Lesław: Wybrane zagadnienia stylu w filmie żydowskim w Polsce lat trzydziestych s. 211-225; Urbańczyk Andrzej: Najstarsze filmy o Krakowie (1907-1913) s. 226-243; Bocheńska Jadwiga: Portrety na szklonych emaliach - nieznany tekst Bolesława Matuszewskiego s. 244-260
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Lemann-Zajiček J.: Wstęp s. 4-8; Hendrykowska Małgorzata: Kinematograf na przełomie stuleci w poszukiwaniu formuły rozwoju. Kilka uwag o filmie na ziemiach polskich przed rokiem 1908 s. 9-34; Zajiček Edward: Kilka słów i trochę faktów o niektórych prawnych i ekonomicznych uwarunkowaniach polskiego filmu w okresie międzywojennym s. 35-54; Lemann-Zajiček J.: Instytucjonalizacja filmowego życia społecznego w II Rzeczpospolitej (1918-1939) s. 55-80; Miczka Tadeusz: Marzenia o "kinie na wolności". Krótka historia futuryzacji polskiego filmu s. 81-108; Nurczyńska-Fidelska Ewelina: Lata trzydzieste w biografii twórczej Bolesława W. Lewickiego s. 109-145; Godzic Wiesław: Stefan Themerson jako teoretyk kina s. 146-169; Kluszczyński Ryszard W.: Film i muzyka. Z polskich dyskusji o filmie abstrakcyjnym dwudziestolecia międzywojennego s. 170-182; Orzechowski Emil: Kilka przyczynków do tematu - Film polski za Oceanem s. 183-207; Dylong Mieczysław: Powstanie Polskiej Wytwórni Filmowej w Hollywood s. 208-210; Czapliński Lesław: Wybrane zagadnienia stylu w filmie żydowskim w Polsce lat trzydziestych s. 211-225; Urbańczyk Andrzej: Najstarsze filmy o Krakowie (1907-1913) s. 226-243; Bocheńska Jadwiga: Portrety na szklonych emaliach - nieznany tekst Bolesława Matuszewskiego s. 244-260
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej