319494
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Nr 2099)
Treść: Sztumski J.: Refleksje wokół problemów socjologiczno-politycznych dotyczących wyborów parlamentarnych w 2001 roku s. 7-12; Kolczyński M.: Rynek wyborczy 2001. Reguły - uczestnicy - oferty programowe s. 13-40; Wojtasik Waldemar: Programy gospodarcze ugrupowań politycznych uczestniczących w wyborach parlamentarnych 2001 roku s. 41-59; Migalski Marek: Proces integracji Polski z Unią Europejską w programach komitetów wyborczych s. 60-69; Pawlik Grażyna: Bezrobocie - problem niewyborczy? s. 70-79; Kolczyński M.: Sondaże wyborcze - badanie, informowanie czy manipulowanie? s. 80-94; Mazur Marek: Reklama telewizyjna s. 95-139; Michalczyk Stanisław: Media lokalne jako instrument kampanii wyborczych i demokratyzacji polityki s. 140-155
Notes:
Summary, etc.
Treść: Sztumski J.: Refleksje wokół problemów socjologiczno-politycznych dotyczących wyborów parlamentarnych w 2001 roku s. 7-12; Kolczyński M.: Rynek wyborczy 2001. Reguły - uczestnicy - oferty programowe s. 13-40; Wojtasik Waldemar: Programy gospodarcze ugrupowań politycznych uczestniczących w wyborach parlamentarnych 2001 roku s. 41-59; Migalski Marek: Proces integracji Polski z Unią Europejską w programach komitetów wyborczych s. 60-69; Pawlik Grażyna: Bezrobocie - problem niewyborczy? s. 70-79; Kolczyński M.: Sondaże wyborcze - badanie, informowanie czy manipulowanie? s. 80-94; Mazur Marek: Reklama telewizyjna s. 95-139; Michalczyk Stanisław: Media lokalne jako instrument kampanii wyborczych i demokratyzacji polityki s. 140-155
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again