304220
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały XXXII Ogólnopolskiej Konferencji Muzykologicznej Związku Kompozytorów Polskich, Warszawa 23-25 IV 2003 r
Z treści: Jagiełło Michał: Biblioteka Narodowa, czyli wspólnota w kulturze s. 11-18; Pikulik Jerzy: Fundamenty polskiej kultury muzycznej s. 25-29; Zwolińska Elżbieta: Import czy udział? Uwagi o recepcji i adaptacji gatunku "Musica more antiquo mensurata" w szesnastowiecznej Polsce s. 31-38; Wieczorek Ryszard [J.]: Fakty o kontrafaktach. Muzyka niderlandzko-włoska w źródłach sasko-śląskich przełomu XV/XVI wieku s. 39-52; Gancarczyk Paweł: Chansons w śpiewniku głogowskim s. 53-60; Leszczyńska Agnieszka: Polifoniczne proprium i ordinarium missae z rękopisu braniewskiego (UpssU 76f) w kontekście twórczości europejskiej s. 71-77; Ryszka-Komarnicka Anna: "Pisma S. w Muzyce najsławniejszych Autorów" w tłumaczeniach Wacława hr. Sierakowskiego s. 79-100; Dziadek Magdalena: Kontakty Polaków ze słowiańskimi kulturami muzycznymi w okresie 1905-1914 s. 113-122; Lindstedt Iwona: Uwagi o recepcji dodekafonii i serializmu w twórczości kompozytorów polskich XX wieku s. 123-134; Krukowska Teresa: Królewiec - kolebka polskich protestanckich druków muzycznych s. 135-140; Kostka Violetta: Rękopisy z muzyką uczniów Jana Sebastiana Bacha w zbiorach Biblioteki Gdańskiej PAN s. 141-146; Woźniak Jolanta: Gdańskie kancjonały ewangelickie z XIX wieku s. 147-158; Popinigis Danuta: Z Gdańska do Kromieryża, czyli o Heinrichu Dňbelu i jego muzyce skrzypcowej s. 159-172; Bielińska-Galas Ewa: Kompozycje Jana Anton­na Losy w tabulaturach lutniowych z Krzeszowa s. 173-181; Rottermund Krzysztof: W kręgu śląskiej muzyki fortepianowej XVIII wieku s. 183-194; Patalas Aleksandra: Myśl teoretyczna Marka Scacchiego w kontekście twórczości kompozytorów niemieckich s. 195-208; Żórawska-Witkowska Alina: Repertuar muzyczno-teatralny na warszawskim dworze Augusta III (w świetle nowych badań) s. 209-224; Tomaszewski Wojciech: Muzyka europejska w Królestwie Polskim w latach 1815-1862. Warszawa - prowincja s. 225-237; Dahlig Piotr: Spisz jako wspólnota kultur muzycznych s. 239-252; Przerembski Zbigniew Jerzy: "Visio macaronica" muzyki góralskiej s. 253-266; Nawrocka-Wysocka Arleta: Folklor Mazurów jako przykład pogranicza kultur s. 267-278; Dadak-Kozicka J. Katarzyna: O zamieraniu i odradzaniu kultur muzycznych na przykładach folkloru północno-wschodniej Polski s. 279-297
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Materiały XXXII Ogólnopolskiej Konferencji Muzykologicznej Związku Kompozytorów Polskich, Warszawa 23-25 IV 2003 r
Z treści: Jagiełło Michał: Biblioteka Narodowa, czyli wspólnota w kulturze s. 11-18; Pikulik Jerzy: Fundamenty polskiej kultury muzycznej s. 25-29; Zwolińska Elżbieta: Import czy udział? Uwagi o recepcji i adaptacji gatunku "Musica more antiquo mensurata" w szesnastowiecznej Polsce s. 31-38; Wieczorek Ryszard [J.]: Fakty o kontrafaktach. Muzyka niderlandzko-włoska w źródłach sasko-śląskich przełomu XV/XVI wieku s. 39-52; Gancarczyk Paweł: Chansons w śpiewniku głogowskim s. 53-60; Leszczyńska Agnieszka: Polifoniczne proprium i ordinarium missae z rękopisu braniewskiego (UpssU 76f) w kontekście twórczości europejskiej s. 71-77; Ryszka-Komarnicka Anna: "Pisma S. w Muzyce najsławniejszych Autorów" w tłumaczeniach Wacława hr. Sierakowskiego s. 79-100; Dziadek Magdalena: Kontakty Polaków ze słowiańskimi kulturami muzycznymi w okresie 1905-1914 s. 113-122; Lindstedt Iwona: Uwagi o recepcji dodekafonii i serializmu w twórczości kompozytorów polskich XX wieku s. 123-134; Krukowska Teresa: Królewiec - kolebka polskich protestanckich druków muzycznych s. 135-140; Kostka Violetta: Rękopisy z muzyką uczniów Jana Sebastiana Bacha w zbiorach Biblioteki Gdańskiej PAN s. 141-146; Woźniak Jolanta: Gdańskie kancjonały ewangelickie z XIX wieku s. 147-158; Popinigis Danuta: Z Gdańska do Kromieryża, czyli o Heinrichu Dňbelu i jego muzyce skrzypcowej s. 159-172; Bielińska-Galas Ewa: Kompozycje Jana Anton­na Losy w tabulaturach lutniowych z Krzeszowa s. 173-181; Rottermund Krzysztof: W kręgu śląskiej muzyki fortepianowej XVIII wieku s. 183-194; Patalas Aleksandra: Myśl teoretyczna Marka Scacchiego w kontekście twórczości kompozytorów niemieckich s. 195-208; Żórawska-Witkowska Alina: Repertuar muzyczno-teatralny na warszawskim dworze Augusta III (w świetle nowych badań) s. 209-224; Tomaszewski Wojciech: Muzyka europejska w Królestwie Polskim w latach 1815-1862. Warszawa - prowincja s. 225-237; Dahlig Piotr: Spisz jako wspólnota kultur muzycznych s. 239-252; Przerembski Zbigniew Jerzy: "Visio macaronica" muzyki góralskiej s. 253-266; Nawrocka-Wysocka Arleta: Folklor Mazurów jako przykład pogranicza kultur s. 267-278; Dadak-Kozicka J. Katarzyna: O zamieraniu i odradzaniu kultur muzycznych na przykładach folkloru północno-wschodniej Polski s. 279-297
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej