304372
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Mazepa L.: Poprzednicy Akademii Muzycznej we Lwowie s. 9-31; Gorak Jakim: Dìâl'nìst' Stanìslava Lŭdkeviča u zasnuvannì ta stanovlennì Viščogo muzičnogo ìnstitutu v 1903-1921 rokach s. 32-42; Mazepa Teresa: Lwowskie towarzystwa muzyczne s. 43-65; Pacan Joanna: Koło Literacko-Artystyczne we Lwowie w latach 1880-1914 s. 66-74; Nidecka Ewa: Tradycja muzyki chóralnej w kontekście twórczości kompozytorów lwowskich s. 75-81; Wypych-Gawrońska Anna: Lwowscy śpiewacy w teatrach warszawskich do 1918 roku s. 82-91; Dziadek Magdalena: Młoda Polska muzyczna we Lwowie s. 92-102; Gnatišin Oksana: Barvìns'kì ta M. Lisenko. Do ìstorìï vzaemovìdnosin s. 103-112; Kiânovs'ka Lŭbov: Vpliv praz'kogo seredovišča na stanovlennâ tvorčoï osobistostì V. Barvìns'kogo ì M. Kolessi s. 113-125; Nìkolaeva Lìdìâ: Vokal'nì tvori V. Barvìns'kogo v kontekstì nacìonal'noï ta ĉvropejs'koï kul'turi s. 126-134; źvec' Natalìâ: Doveršenìst' duchovnoï samosvìdomostì - "Fortepìannij kvìntet" B. Barvìns'kogo s. 135-142; Žiškovič Miroslava: Osnovnì vokal'no-pedagogìčnì ta moral'no-etičnì principi profesora Valerìâ Visoc'kogo s. 143-153; Markuszewski Paweł: Działalność Stefanii Łobaczewskiej we Lwowie s. 154-159; Błażkewycz-Czaplin Chrystyna: Wsewołod Petrowycz Zaderaćkyj i Lwów s. 160-170; Kiwala Kinga: Muzyczna realizacja idei sacrum w "Te Deum" Krzysztofa Pendereckiego s. 171-184; Mykitka Artur: Z historii lwowskiej kameralistyki (Lwowska Orkiestra Kameralna) s. 185-196; Wąsacz Jolanta: Edukacja muzyczna w gimnazjach Stanisławowa w XIX i na początku XX wieku s. 197-209; Nidecka Ewa: Polskie czasopiśmiennictwo muzyczne Lwowa pierwszej połowy dwudziestego wieku s. 210-221; Grabovs'ka Oksana: Muzično-vikonavs'ke žittâ L'vova kìncâ XX - počatku XXI stolìttâ s. 222-231
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Mazepa L.: Poprzednicy Akademii Muzycznej we Lwowie s. 9-31; Gorak Jakim: Dìâl'nìst' Stanìslava Lŭdkeviča u zasnuvannì ta stanovlennì Viščogo muzičnogo ìnstitutu v 1903-1921 rokach s. 32-42; Mazepa Teresa: Lwowskie towarzystwa muzyczne s. 43-65; Pacan Joanna: Koło Literacko-Artystyczne we Lwowie w latach 1880-1914 s. 66-74; Nidecka Ewa: Tradycja muzyki chóralnej w kontekście twórczości kompozytorów lwowskich s. 75-81; Wypych-Gawrońska Anna: Lwowscy śpiewacy w teatrach warszawskich do 1918 roku s. 82-91; Dziadek Magdalena: Młoda Polska muzyczna we Lwowie s. 92-102; Gnatišin Oksana: Barvìns'kì ta M. Lisenko. Do ìstorìï vzaemovìdnosin s. 103-112; Kiânovs'ka Lŭbov: Vpliv praz'kogo seredovišča na stanovlennâ tvorčoï osobistostì V. Barvìns'kogo ì M. Kolessi s. 113-125; Nìkolaeva Lìdìâ: Vokal'nì tvori V. Barvìns'kogo v kontekstì nacìonal'noï ta ĉvropejs'koï kul'turi s. 126-134; źvec' Natalìâ: Doveršenìst' duchovnoï samosvìdomostì - "Fortepìannij kvìntet" B. Barvìns'kogo s. 135-142; Žiškovič Miroslava: Osnovnì vokal'no-pedagogìčnì ta moral'no-etičnì principi profesora Valerìâ Visoc'kogo s. 143-153; Markuszewski Paweł: Działalność Stefanii Łobaczewskiej we Lwowie s. 154-159; Błażkewycz-Czaplin Chrystyna: Wsewołod Petrowycz Zaderaćkyj i Lwów s. 160-170; Kiwala Kinga: Muzyczna realizacja idei sacrum w "Te Deum" Krzysztofa Pendereckiego s. 171-184; Mykitka Artur: Z historii lwowskiej kameralistyki (Lwowska Orkiestra Kameralna) s. 185-196; Wąsacz Jolanta: Edukacja muzyczna w gimnazjach Stanisławowa w XIX i na początku XX wieku s. 197-209; Nidecka Ewa: Polskie czasopiśmiennictwo muzyczne Lwowa pierwszej połowy dwudziestego wieku s. 210-221; Grabovs'ka Oksana: Muzično-vikonavs'ke žittâ L'vova kìncâ XX - počatku XXI stolìttâ s. 222-231
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej