304373
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Z treści: Grzybowska T.: Wprowadzenie s. 7-13; Grzybowska T.: Rola muzyki w obrazach Jacka Malczewskiego s. 15-36; Dobrowolski Witold: Instrumenty muzyczne na wazach greckich z Muzeum Narodowego w Warszawie s. 37-52; Lipka Krzysztof: Instrumenty muzyczne na obrazach Jacka Malczewskiego. Prawda i zmyślenie s. 75-95; Krzywka Łukasz: "Widzialne" i "niewidzialne" w obrazach Jacka Malczewskiego s. 97-106; Kobierzycki Tadeusz: Archetyp melancholii w malarstwie Jacka Malczewskiego s. 107-114; Komorowska Małgorzata: Pieśni Młodej Polski w kontekście poezji i malarstwa epoki s. 115-124; Dankowska Jagna: Filozofia epoki Jacka Malczewskiego s. 125-133; Węgrzyn-Klisowska Walentyna: Jacek Malczewski o muzyce. Muzycy o Malczewskim s. 135-140; Draus Grażyna: Eros, Hypnos, Thanatos - o miłości, śnie i śmierci w "Pieśniach" Karłowicza s. 141-151; Dziadek Magdalena: Z praktyki synestezji w kobiecej poezji i piśmiennictwie muzycznym początków XX wieku s. 153-161; Melbechowska-Luty Aleksandra: Instrumentarium poety. Kilka uwag o wątkach muzycznych w twórczości Cypriana Norwida s. 163-177
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Grzybowska T.: Wprowadzenie s. 7-13; Grzybowska T.: Rola muzyki w obrazach Jacka Malczewskiego s. 15-36; Dobrowolski Witold: Instrumenty muzyczne na wazach greckich z Muzeum Narodowego w Warszawie s. 37-52; Lipka Krzysztof: Instrumenty muzyczne na obrazach Jacka Malczewskiego. Prawda i zmyślenie s. 75-95; Krzywka Łukasz: "Widzialne" i "niewidzialne" w obrazach Jacka Malczewskiego s. 97-106; Kobierzycki Tadeusz: Archetyp melancholii w malarstwie Jacka Malczewskiego s. 107-114; Komorowska Małgorzata: Pieśni Młodej Polski w kontekście poezji i malarstwa epoki s. 115-124; Dankowska Jagna: Filozofia epoki Jacka Malczewskiego s. 125-133; Węgrzyn-Klisowska Walentyna: Jacek Malczewski o muzyce. Muzycy o Malczewskim s. 135-140; Draus Grażyna: Eros, Hypnos, Thanatos - o miłości, śnie i śmierci w "Pieśniach" Karłowicza s. 141-151; Dziadek Magdalena: Z praktyki synestezji w kobiecej poezji i piśmiennictwie muzycznym początków XX wieku s. 153-161; Melbechowska-Luty Aleksandra: Instrumentarium poety. Kilka uwag o wątkach muzycznych w twórczości Cypriana Norwida s. 163-177
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej