319306
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Barokowe ryciny i ich znaczenie dla kultury i sztuki]. W: Barok. - [R.] 14: 2007, [nr] 1, 15-138, sum.
Dokument nadrzędny: Barok.
Treść: Łomnicka-Żakowska Ewa: Rola grafiki w kulturze baroku s. 15-48; Knapiński Ryszard: Tak zwana kolońska seria druków "Icones et miracula sanctorum Poloniae" wydana w oficynie Petera Overadta [ok. 1605/6 r.] s. 49-70; Żak Izabela: Mars, Wenus i Wieczna Chwała. Przyczynek do badań nad treściami alegorycznymi w grafice okazjonalnej czasów Ludwika XIV (na podstawie zbiorów Muzeum Narodowego we Wrocławiu) s. 71-104; Śliwa Anna: Graficzna narracja. Ilustracje do paryskiego wydania "Metamorfoz" Owidiusza (1637) z trzech egzemplarzy w zbiorach polskich s. 105-116; Sulewska Renata: "Pasja" według rysunków Karela van Mandera - polskie przykłady recepcji s. 117-138
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Łomnicka-Żakowska Ewa: Rola grafiki w kulturze baroku s. 15-48; Knapiński Ryszard: Tak zwana kolońska seria druków "Icones et miracula sanctorum Poloniae" wydana w oficynie Petera Overadta [ok. 1605/6 r.] s. 49-70; Żak Izabela: Mars, Wenus i Wieczna Chwała. Przyczynek do badań nad treściami alegorycznymi w grafice okazjonalnej czasów Ludwika XIV (na podstawie zbiorów Muzeum Narodowego we Wrocławiu) s. 71-104; Śliwa Anna: Graficzna narracja. Ilustracje do paryskiego wydania "Metamorfoz" Owidiusza (1637) z trzech egzemplarzy w zbiorach polskich s. 105-116; Sulewska Renata: "Pasja" według rysunków Karela van Mandera - polskie przykłady recepcji s. 117-138
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej