319417
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Wnuk M., Jaworski K.: Od redaktorów s. 5-6; Matuszek Gabriela: Jak Przybyszewski czytał Kasprowicza s. 7-17; Kłos Katarzyna: Słowiańskie portrety i autoportrety Jana Kasprowicza s. 19-29; Linkner Tadeusz: Co ze słowiańskim Marchołtem-upiorem w dramacie Kasprowicza? s. 31-42; Podstawka Anna: Dramaturgia krajów słowiańskich w krytyce teatralnej Kasprowicza s. 43-61; Paczew Ilija: Twórczość Kasprowicza w poetyckiej interpretacji Teodora Trajanowa s. 63-73; Sosnowski Mirosław: Rosyjskie echa poezji Jana Kasprowicza s. 75-94; Jaworski K.: Słowiańska dykcja, muzyka i drzewo kosmiczne. Jan Kasprowicz i Konstantin Balmont - próba komparatystyczna s. 95-127; Wnuk M.: Słowiańszczyzna Jana Kasprowicza na Harendzie s. 129-140
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Wnuk M., Jaworski K.: Od redaktorów s. 5-6; Matuszek Gabriela: Jak Przybyszewski czytał Kasprowicza s. 7-17; Kłos Katarzyna: Słowiańskie portrety i autoportrety Jana Kasprowicza s. 19-29; Linkner Tadeusz: Co ze słowiańskim Marchołtem-upiorem w dramacie Kasprowicza? s. 31-42; Podstawka Anna: Dramaturgia krajów słowiańskich w krytyce teatralnej Kasprowicza s. 43-61; Paczew Ilija: Twórczość Kasprowicza w poetyckiej interpretacji Teodora Trajanowa s. 63-73; Sosnowski Mirosław: Rosyjskie echa poezji Jana Kasprowicza s. 75-94; Jaworski K.: Słowiańska dykcja, muzyka i drzewo kosmiczne. Jan Kasprowicz i Konstantin Balmont - próba komparatystyczna s. 95-127; Wnuk M.: Słowiańszczyzna Jana Kasprowicza na Harendzie s. 129-140
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej