319386
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Korpysz T.: W poszukiwaniu Norwida "mniej znanego" s. 7-10; Będkowski M.: Norwid o materialnych filozofikach s. 11-41; Krasuska Anna: O francuskich tłumaczeniach wiersza "Czułość" s. 43-51; Kubicka Anna: Elementy obrazowości literackiej i plastycznej w twórczości Norwida s. 53-63; Kubiński Piotr: "I polubiłem z ciemnościami targi". Interpretacja wiersza "Odpowiedź [Teofilowi Lenartowiczowi]" Cypriana Norwida s. 65-74; Michalak Marta: Spojrzenie w przestrzeń "Assunty" s. 75-91; Rogowska Marta Ewa: Czy słowo cudze jest zawsze cudze? Typy cytatów na przykładzie nawiązań biblijnych w listach Norwida (1849-1852) s. 93-118; Samsel Karol: Europejskość w twórczości Norwida i Gombrowicza s. 119-137; Stępień Sylwia: Elementy autokreacji w korespondencji Cypriana Norwida z Michaliną z Dziekońskich Zalewską s. 139-149; Wnuk Agnieszka: Portrety kobiet u Norwida: "Marionetki" oraz "Malarz z konieczności" s. 151-162
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Korpysz T.: W poszukiwaniu Norwida "mniej znanego" s. 7-10; Będkowski M.: Norwid o materialnych filozofikach s. 11-41; Krasuska Anna: O francuskich tłumaczeniach wiersza "Czułość" s. 43-51; Kubicka Anna: Elementy obrazowości literackiej i plastycznej w twórczości Norwida s. 53-63; Kubiński Piotr: "I polubiłem z ciemnościami targi". Interpretacja wiersza "Odpowiedź [Teofilowi Lenartowiczowi]" Cypriana Norwida s. 65-74; Michalak Marta: Spojrzenie w przestrzeń "Assunty" s. 75-91; Rogowska Marta Ewa: Czy słowo cudze jest zawsze cudze? Typy cytatów na przykładzie nawiązań biblijnych w listach Norwida (1849-1852) s. 93-118; Samsel Karol: Europejskość w twórczości Norwida i Gombrowicza s. 119-137; Stępień Sylwia: Elementy autokreacji w korespondencji Cypriana Norwida z Michaliną z Dziekońskich Zalewską s. 139-149; Wnuk Agnieszka: Portrety kobiet u Norwida: "Marionetki" oraz "Malarz z konieczności" s. 151-162
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej