319375
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Iwasiów I., Galant A.: Wstęp s. 5-7; Iwasiów I.: Autorekonstrukcje - Joanna Kulmowa s. 11-25; Graczyk Ewa: Jeszcze raz o "Wyspie" Róży Ostrowskiej s. 27-40; Filipowicz-Tokarska Ksymena: Kobiece doświadczenie w prozie Ireny Dowgielewiczowej z lat 1950-1968 s. 41-54; Nasiłowska Anna: Po co przypominać Stefanię Zahorską? s. 55-63; Czerska Tatiana: Narracje autobiograficzne Marii Kasprowiczowej: między wyznaniem a wyzwaniem s. 65-80; Kraskowska Ewa: Maria Dąbrowska i Anna Kowalska s. 81-97; Ładoń Monika: "Moje życie utajone to - rak". Doświadczenie choroby w "Dziennikach" Anny Kowalskiej s. 99-112; Kaliściak Tomasz, Nęcka Agnieszka: Lesbijka w "Safonie" czy Safona w lesbijce? O jednej powieści Anny Kowalskiej s. 113-123; Talarczyk-Gubała Monika: Białe tango. Scenariopisarstwo kobiet w powojennym filmie s. 125-140; Rajewska Ewa: Sztuka tracenia, sztuka zawierzania. Kamieńska i Marjańska s. 143-161; Grądziel-Wójcik Joanna: "...zapisać siebie ciebie". O poezji "metacodziennej" Krystyny Miłobędzkiej s. 163-183; Kwiatkowska Agnieszka: W cieniu ojca? O twórczości Uty Przyboś s. 185-201; Gajewska Agnieszka: Prywatne/publiczne/pacyfistyczne w poezji Anny Świrszczyńskiej s. 203-215; Marzec Lucyna: Jadwiga Żylińska pomiędzy dwoma dwudziestoleciami s. 219-238; Jaxa-Rożen Hanna: Jednoosobowe rewolucje (Anna Świrszczyńska "Jestem baba"; Jadwiga Żylińska "Kapłanki, amazonki, czarownice") s. 239-253; Banot Aleksandra E.: Drewniany kochanek. O "Leśniku" Marii Kuncewiczowej s. 255-266; Pieńkowska Anita: Naród w prozie emigracyjnej Janiny Surynowej-Wyczółkowskiej s. 267-281; Smulski Jerzy: Socrealistyczna proza kobiet. Casus Janiny Dziarnowskiej s. 283-296; Sałdecka Karolina: Kobieta w powieściach doby realizmu socjalistycznego. Twórczość Zofii Dróżdż-Satanowskiej s. 297-308; Świerkosz Monika: Prywatne jest polityczne. Anna Bojarska i korzenie politycznego pisarstwa kobiet s. 309-327; Galant A.: Dywersje Zyty Oryszyn s. 329-342
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Iwasiów I., Galant A.: Wstęp s. 5-7; Iwasiów I.: Autorekonstrukcje - Joanna Kulmowa s. 11-25; Graczyk Ewa: Jeszcze raz o "Wyspie" Róży Ostrowskiej s. 27-40; Filipowicz-Tokarska Ksymena: Kobiece doświadczenie w prozie Ireny Dowgielewiczowej z lat 1950-1968 s. 41-54; Nasiłowska Anna: Po co przypominać Stefanię Zahorską? s. 55-63; Czerska Tatiana: Narracje autobiograficzne Marii Kasprowiczowej: między wyznaniem a wyzwaniem s. 65-80; Kraskowska Ewa: Maria Dąbrowska i Anna Kowalska s. 81-97; Ładoń Monika: "Moje życie utajone to - rak". Doświadczenie choroby w "Dziennikach" Anny Kowalskiej s. 99-112; Kaliściak Tomasz, Nęcka Agnieszka: Lesbijka w "Safonie" czy Safona w lesbijce? O jednej powieści Anny Kowalskiej s. 113-123; Talarczyk-Gubała Monika: Białe tango. Scenariopisarstwo kobiet w powojennym filmie s. 125-140; Rajewska Ewa: Sztuka tracenia, sztuka zawierzania. Kamieńska i Marjańska s. 143-161; Grądziel-Wójcik Joanna: "...zapisać siebie ciebie". O poezji "metacodziennej" Krystyny Miłobędzkiej s. 163-183; Kwiatkowska Agnieszka: W cieniu ojca? O twórczości Uty Przyboś s. 185-201; Gajewska Agnieszka: Prywatne/publiczne/pacyfistyczne w poezji Anny Świrszczyńskiej s. 203-215; Marzec Lucyna: Jadwiga Żylińska pomiędzy dwoma dwudziestoleciami s. 219-238; Jaxa-Rożen Hanna: Jednoosobowe rewolucje (Anna Świrszczyńska "Jestem baba"; Jadwiga Żylińska "Kapłanki, amazonki, czarownice") s. 239-253; Banot Aleksandra E.: Drewniany kochanek. O "Leśniku" Marii Kuncewiczowej s. 255-266; Pieńkowska Anita: Naród w prozie emigracyjnej Janiny Surynowej-Wyczółkowskiej s. 267-281; Smulski Jerzy: Socrealistyczna proza kobiet. Casus Janiny Dziarnowskiej s. 283-296; Sałdecka Karolina: Kobieta w powieściach doby realizmu socjalistycznego. Twórczość Zofii Dróżdż-Satanowskiej s. 297-308; Świerkosz Monika: Prywatne jest polityczne. Anna Bojarska i korzenie politycznego pisarstwa kobiet s. 309-327; Galant A.: Dywersje Zyty Oryszyn s. 329-342
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej