304220
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Gelles Romuald: Wspomnienia z dziejów Zakładu Dydaktyki Historii i Wiedzy o Społeczeństwie Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego s. 9-14; Techmańska B.: Zakład Dydaktyki Historii i WOS współcześnie s. 15-16; Burda Bogumiła: Akademia Rycerska w Legnicy w XVIII wieku na tle ówczesnego szkolnictwa średniego na Śląsku i w krajach ościennych s. 31-50; Glimos-Nadgórska Anna: Szkolnictwo przedszkolne w województwie śląskim i w Zagłębiu Dąbrowskim w dwudziestoleciu międzywojennym s. 51-60; Sanojca Karol: Działalność pedagogiczna właścicieli lwowskich prywatnych szkół męskich - Jana Niemca i Mieczysława Kistryna s. 61-72; Vaculík Jaroslav: Temat higieny szkolnej w Polsce międzywojennej s. 73-77; Wróbel-Lipowa Krystyna: Dzieci polskie z daleka od Ojczyzny w czasie drugiej wojny światowej w świetle relacji pamiętnikarskich s. 79-96; Konopka Hanna, Konopka Adrian: Edukacja obronna w Polsce Ludowej (wybrane aspekty) s. 97-113; Roszak Stanisław: Toruńskie doświadczenia w kształceniu historyków w latach 1945-2011 s. 115-127; Maresz Teresa: "Wielka smuta" w polskich powojennych podręcznikach do historii s. 129-140; Ruhland Katarzyna: Praca zawodowa i działalność społeczna wrocławianek w latach pierwszej wojny światowej w świetle lokalnego czasopisma dla pań domu s. 141-151; Skotnicka Małgorzata: Edukacyjny charakter wystaw organizowanych przez Zakład Narodowy im. Ossolińskich we Wrocławiu s. 155-164; Chańko Jan: Rok 1989 - pamięć i szkolne podręczniki s. 165-176; Wojdon J.: Metody aktywizujące w dydaktyce historii - z praktyki akademickiej s. 177-186; Suchoński Adam: Unia Lubelska 1569 roku w świetle współczesnych tendencji w pisarstwie podręcznikowym (główne tezy) s. 189-195; Kubis Barbara: Refleksja źródłoznawcza z pozycji dydaktyki historii s. 197-211; Zielecki Alojzy: Wojenne wspomnienia z lat dziecinnych w nauczaniu historii s. 213-226; Piotrowski Jacek: Dwa źródła historyczne o czasach drugiej wojny światowej s. 227-238; Techmańska B.: "Historia na widokówce namalowana" - karta pocztowa jako źródło ikonograficzne s. 239-248; Kozłowska Zofia Teresa: "Homo migrans", czyli jak uczyć o losie wędrowców mimo woli w wieku XX s. 249-256; Wójcik-Łagan Hanna: Myślenie historyczne - paradygmat nowoczesnego nauczania historii s. 257-278; Konieczka-Śliwińska Danuta: Kilka uwag o kształceniu umiejętności wyjaśniania pojęć historycznych s. 279-290; Szymczak Małgorzata: System edukacyjny w Polsce z perspektywy równości płci - wybrane problemy s. 291-305
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Gelles Romuald: Wspomnienia z dziejów Zakładu Dydaktyki Historii i Wiedzy o Społeczeństwie Instytutu Historycznego Uniwersytetu Wrocławskiego s. 9-14; Techmańska B.: Zakład Dydaktyki Historii i WOS współcześnie s. 15-16; Burda Bogumiła: Akademia Rycerska w Legnicy w XVIII wieku na tle ówczesnego szkolnictwa średniego na Śląsku i w krajach ościennych s. 31-50; Glimos-Nadgórska Anna: Szkolnictwo przedszkolne w województwie śląskim i w Zagłębiu Dąbrowskim w dwudziestoleciu międzywojennym s. 51-60; Sanojca Karol: Działalność pedagogiczna właścicieli lwowskich prywatnych szkół męskich - Jana Niemca i Mieczysława Kistryna s. 61-72; Vaculík Jaroslav: Temat higieny szkolnej w Polsce międzywojennej s. 73-77; Wróbel-Lipowa Krystyna: Dzieci polskie z daleka od Ojczyzny w czasie drugiej wojny światowej w świetle relacji pamiętnikarskich s. 79-96; Konopka Hanna, Konopka Adrian: Edukacja obronna w Polsce Ludowej (wybrane aspekty) s. 97-113; Roszak Stanisław: Toruńskie doświadczenia w kształceniu historyków w latach 1945-2011 s. 115-127; Maresz Teresa: "Wielka smuta" w polskich powojennych podręcznikach do historii s. 129-140; Ruhland Katarzyna: Praca zawodowa i działalność społeczna wrocławianek w latach pierwszej wojny światowej w świetle lokalnego czasopisma dla pań domu s. 141-151; Skotnicka Małgorzata: Edukacyjny charakter wystaw organizowanych przez Zakład Narodowy im. Ossolińskich we Wrocławiu s. 155-164; Chańko Jan: Rok 1989 - pamięć i szkolne podręczniki s. 165-176; Wojdon J.: Metody aktywizujące w dydaktyce historii - z praktyki akademickiej s. 177-186; Suchoński Adam: Unia Lubelska 1569 roku w świetle współczesnych tendencji w pisarstwie podręcznikowym (główne tezy) s. 189-195; Kubis Barbara: Refleksja źródłoznawcza z pozycji dydaktyki historii s. 197-211; Zielecki Alojzy: Wojenne wspomnienia z lat dziecinnych w nauczaniu historii s. 213-226; Piotrowski Jacek: Dwa źródła historyczne o czasach drugiej wojny światowej s. 227-238; Techmańska B.: "Historia na widokówce namalowana" - karta pocztowa jako źródło ikonograficzne s. 239-248; Kozłowska Zofia Teresa: "Homo migrans", czyli jak uczyć o losie wędrowców mimo woli w wieku XX s. 249-256; Wójcik-Łagan Hanna: Myślenie historyczne - paradygmat nowoczesnego nauczania historii s. 257-278; Konieczka-Śliwińska Danuta: Kilka uwag o kształceniu umiejętności wyjaśniania pojęć historycznych s. 279-290; Szymczak Małgorzata: System edukacyjny w Polsce z perspektywy równości płci - wybrane problemy s. 291-305
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej