304117
Brak okładki
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana Maciejowi Musie Konopackiemu
Treść: Kulwicka-Kamińska J., Łapicz Cz.: Wstęp s. 11-13; Toż w jęz. ros. s. 14-16; Toż w jęz. ang. s. 17-19; Łapicz Cz.: Maciej Musa Konopacki jako badacz dziejów Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego oraz popularyzator kultury islamu (laudacja) s. 27-32; Radziszewska Iwona: Bibliografia prac Macieja Musy Konopackiego. Wybór s. 33-41; Danilůk Nataliâ: ­slam ­ Ukra•na s. 45-59; Dumin Stanislav V.: Tradycje genealogiczne i legendy rodowe Tatarów litewskich s. 61-89; Jakubauskas Adas: Wczoraj i dziś gminy tatarskiej na Litwie s. 91-99; Akiner Shirin: The contents of the British Library Kitab s. 103-122; Dziekan Marek M.: "Chcąc znać i wiedzieć, jak ciągnąć fał alkuranowy" in the khama'il of Aleksandrowicz s. 125-133; Gadomskij Aleksandr: Zame›aniâ po povodu bibliografii teolingvistiki s. 135-147; Jankowski Henryk: Imiennictwo Tatarów litewsko-polsko-białoruskich w dawnych dokumentach s. 149-163; Kulwicka-Kamińska J.: Nazwa bogów pogańskich w piśmiennictwie Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego i w polskich przekładach Koranu jako przykład interferencji islamu i chrześcijaństwa s. 165-183; Łapicz Cz.: Źródła cytatów koranicznych w "Wykładzie wiary machometańskiej czyli iślamskiej..." Józefa Sobolewskiego z 1830 r. s. 185-202; Majda Tadeusz: Osmanizacja pisanego języka Tatarów polsko-litewskich s. 203-210; MiĘkinene Galina, Tem›in Sergej: O tekstologii rukopisnyh kitabov litovskih tatar: Dialog proroka Muhammeda s Ęajtanom s. 211-230; Radziszewska Iwona: Praktyki magiczne w chamaiłach Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego (na podstawie tzw. "Fału Sulejmana") s. 231-251; Starastsina Volga: Supastaůlenne zmestu k­taba âna Lebedzâ (dr. pal. XVIII st.) sa zmestam ­nĘyh rukap­saů tatar Vâl­kaga Knâstva L­toůskaga s. 253-275; Synkova Irina: Znaharsk­â t†ksty ů rukap­sah tataraů VKL s. 275-289; Tarelko Mihail: Pskoůsk­ karan 1093/1683 g. Novyâ zvestk­ s. 291-306; Chazbijewicz Selim: Islam i Tatarzy w literaturze polskiej s. 309-318; Łervonnaâ Svetlana M.: Mizary i nadgrobiâ pol'sko-litovskih tatar na fone iskusstva islamskoj †pigrafiki ih sosedej s Vostoka s. 319-340
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Księga pamiątkowa dedykowana Maciejowi Musie Konopackiemu
Treść: Kulwicka-Kamińska J., Łapicz Cz.: Wstęp s. 11-13; Toż w jęz. ros. s. 14-16; Toż w jęz. ang. s. 17-19; Łapicz Cz.: Maciej Musa Konopacki jako badacz dziejów Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego oraz popularyzator kultury islamu (laudacja) s. 27-32; Radziszewska Iwona: Bibliografia prac Macieja Musy Konopackiego. Wybór s. 33-41; Danilůk Nataliâ: ­slam ­ Ukra•na s. 45-59; Dumin Stanislav V.: Tradycje genealogiczne i legendy rodowe Tatarów litewskich s. 61-89; Jakubauskas Adas: Wczoraj i dziś gminy tatarskiej na Litwie s. 91-99; Akiner Shirin: The contents of the British Library Kitab s. 103-122; Dziekan Marek M.: "Chcąc znać i wiedzieć, jak ciągnąć fał alkuranowy" in the khama'il of Aleksandrowicz s. 125-133; Gadomskij Aleksandr: Zame›aniâ po povodu bibliografii teolingvistiki s. 135-147; Jankowski Henryk: Imiennictwo Tatarów litewsko-polsko-białoruskich w dawnych dokumentach s. 149-163; Kulwicka-Kamińska J.: Nazwa bogów pogańskich w piśmiennictwie Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego i w polskich przekładach Koranu jako przykład interferencji islamu i chrześcijaństwa s. 165-183; Łapicz Cz.: Źródła cytatów koranicznych w "Wykładzie wiary machometańskiej czyli iślamskiej..." Józefa Sobolewskiego z 1830 r. s. 185-202; Majda Tadeusz: Osmanizacja pisanego języka Tatarów polsko-litewskich s. 203-210; MiĘkinene Galina, Tem›in Sergej: O tekstologii rukopisnyh kitabov litovskih tatar: Dialog proroka Muhammeda s Ęajtanom s. 211-230; Radziszewska Iwona: Praktyki magiczne w chamaiłach Tatarów Wielkiego Księstwa Litewskiego (na podstawie tzw. "Fału Sulejmana") s. 231-251; Starastsina Volga: Supastaůlenne zmestu k­taba âna Lebedzâ (dr. pal. XVIII st.) sa zmestam ­nĘyh rukap­saů tatar Vâl­kaga Knâstva L­toůskaga s. 253-275; Synkova Irina: Znaharsk­â t†ksty ů rukap­sah tataraů VKL s. 275-289; Tarelko Mihail: Pskoůsk­ karan 1093/1683 g. Novyâ zvestk­ s. 291-306; Chazbijewicz Selim: Islam i Tatarzy w literaturze polskiej s. 309-318; Łervonnaâ Svetlana M.: Mizary i nadgrobiâ pol'sko-litovskih tatar na fone iskusstva islamskoj †pigrafiki ih sosedej s Vostoka s. 319-340
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej