304117
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Katedry Biografistyki Pedagogicznej; nr 2)
Z treści: Skrzyniarz R., Bujak G., Kołtuniewicz K.: Wstęp s. 9-12; Osobowość i autorytet nauczyciela: Grabowska Dorota: Autorytet nauczyciela w źródłach autobiograficznych XIX wieku s. 47-60; Pugacewicz Iwona H.: Wpływ biografii zbiorowych ojców-założycieli na kształtowanie modelu wychowawczego Szkoły Narodowej Dzieci Wychodźców Polskich w Paryżu s. 61-80; Twórcy i ich programy wychowawcze: Burzyńska-Kaniewska Krystyna: Idea samokształcenia charakteru w myśli edukacyjnej księdza Feliksa Bodzianowskiego w kontekście wielkopolskich korzeni biograficznych s. 107-116; Parzyszek Magdalena: Księdza Zygmunta Mościcickiego harmonia między duchowością a wychowaniem s. 117-132; Mółka Janusz: Podmiotowe i indywidualne traktowanie wychowanka w ujęciu księdza Mieczysława Kuznowicza s. 133-146; Rynio Alina: Edukacyjne oddziaływanie osobowego charyzmatu księdza Mieczysława Brzozowskiego s. 147-162; Skrzyniarz R.: Zygmunt Szczęsny Feliński - droga do świętości s. 163-188; Matus Irena: Projekty oświatowe kanonika brzeskiego Antoniego Sosnowskiego w perspektywie biograficznej s. 189-202; Kosacka Katarzyna: Działalność dydaktyczno-wychowawcza Zygmunta Bolesława Kukulskiego w Szkole Lubelskiej s. 203-216; Chęcińska Urszula: Pedagogia Joanny Kulmowej w kontekście autobiograficznym s. 217-228; Wyzwania edukacyjne i wychowawcze w świetle poszukiwań biograficznych: Szady Joanna: Metoda biograficzna w dydaktyce historii s. 231-242; Jasiak Dominika: Biogramy w podręcznikach historii - zmiana wzorców i form w ostatnim dwudziestoleciu s. 243-253; Król Katarzyna: Biografie w dydaktyce historii na podstawie "Pielgrzyma w Dobromilu" Izabeli Czartoryskiej s. 255-268; Sulik Monika: Osobisty wymiar doświadczeń związanych z andragogicznymi badaniami biograficznymi oraz z dydaktyką biograficzną s. 269-280; Gutowska Anna: Uczenie się dorosłych w sytuacji przyjaźni w andragogicznej perspektywie - egzemplifikacja badania w biografii tematycznej s. 281-300; Biografie w badaniach dziejów oświaty i wychowania: Micherda Magdalena: Organizacja i charakterystyka szkolnictwa polskiego na Zaolziu s. 303-318; Krzyżanowski Zdzisław: Szkolnictwo podstawowe w Gminie Bogoria w XX wieku s. 319-332; Partyka Wiesław: Bractwa religijne w guberni lubelskiej w XIX wieku - organizacje o charakterze religijno-patriotycznym s. 333-343
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Skrzyniarz R., Bujak G., Kołtuniewicz K.: Wstęp s. 9-12; Osobowość i autorytet nauczyciela: Grabowska Dorota: Autorytet nauczyciela w źródłach autobiograficznych XIX wieku s. 47-60; Pugacewicz Iwona H.: Wpływ biografii zbiorowych ojców-założycieli na kształtowanie modelu wychowawczego Szkoły Narodowej Dzieci Wychodźców Polskich w Paryżu s. 61-80; Twórcy i ich programy wychowawcze: Burzyńska-Kaniewska Krystyna: Idea samokształcenia charakteru w myśli edukacyjnej księdza Feliksa Bodzianowskiego w kontekście wielkopolskich korzeni biograficznych s. 107-116; Parzyszek Magdalena: Księdza Zygmunta Mościcickiego harmonia między duchowością a wychowaniem s. 117-132; Mółka Janusz: Podmiotowe i indywidualne traktowanie wychowanka w ujęciu księdza Mieczysława Kuznowicza s. 133-146; Rynio Alina: Edukacyjne oddziaływanie osobowego charyzmatu księdza Mieczysława Brzozowskiego s. 147-162; Skrzyniarz R.: Zygmunt Szczęsny Feliński - droga do świętości s. 163-188; Matus Irena: Projekty oświatowe kanonika brzeskiego Antoniego Sosnowskiego w perspektywie biograficznej s. 189-202; Kosacka Katarzyna: Działalność dydaktyczno-wychowawcza Zygmunta Bolesława Kukulskiego w Szkole Lubelskiej s. 203-216; Chęcińska Urszula: Pedagogia Joanny Kulmowej w kontekście autobiograficznym s. 217-228; Wyzwania edukacyjne i wychowawcze w świetle poszukiwań biograficznych: Szady Joanna: Metoda biograficzna w dydaktyce historii s. 231-242; Jasiak Dominika: Biogramy w podręcznikach historii - zmiana wzorców i form w ostatnim dwudziestoleciu s. 243-253; Król Katarzyna: Biografie w dydaktyce historii na podstawie "Pielgrzyma w Dobromilu" Izabeli Czartoryskiej s. 255-268; Sulik Monika: Osobisty wymiar doświadczeń związanych z andragogicznymi badaniami biograficznymi oraz z dydaktyką biograficzną s. 269-280; Gutowska Anna: Uczenie się dorosłych w sytuacji przyjaźni w andragogicznej perspektywie - egzemplifikacja badania w biografii tematycznej s. 281-300; Biografie w badaniach dziejów oświaty i wychowania: Micherda Magdalena: Organizacja i charakterystyka szkolnictwa polskiego na Zaolziu s. 303-318; Krzyżanowski Zdzisław: Szkolnictwo podstawowe w Gminie Bogoria w XX wieku s. 319-332; Partyka Wiesław: Bractwa religijne w guberni lubelskiej w XIX wieku - organizacje o charakterze religijno-patriotycznym s. 333-343
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej