304117
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; nr 3030)
Materiały z konferencji, październik 2011 r
Z treści: Jaskółowa E., Jędrych K.: Wstęp s. 7-9; Jaskółowa E.: Uwolnić interpretację s. 39-45; Bortnowski Stanisław: Nie ma szans dla historii literatury w szkole XXI wieku! s. 67-76; Lul Marcin: Literatura w szkole jako forma pamięci. Wokół sceny więziennej "Dziadów" części III Mickiewicza s. 109-133; Horwath Ewa: Gimnazjalista czyta "Redutę Ordona". O utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym s. 135-143; Marzec-Jóźwicka Magdalena: "Ze słabością łamać uczmy się za młodu", czyli jak rozmawiać z nastolatkiem o literaturze XIX wieku s. 145-162; Rygielska Małgorzata: Tekst poetycki jako źródło wiedzy o kulturze. Cyprian Kamil Norwid: reaktywacja s. 163-176; Nawarecki Aleksander: Romantyzm dziś. Zapiski współautora podręcznika szkolnego s. 217-230
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Materiały z konferencji, październik 2011 r
Z treści: Jaskółowa E., Jędrych K.: Wstęp s. 7-9; Jaskółowa E.: Uwolnić interpretację s. 39-45; Bortnowski Stanisław: Nie ma szans dla historii literatury w szkole XXI wieku! s. 67-76; Lul Marcin: Literatura w szkole jako forma pamięci. Wokół sceny więziennej "Dziadów" części III Mickiewicza s. 109-133; Horwath Ewa: Gimnazjalista czyta "Redutę Ordona". O utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym s. 135-143; Marzec-Jóźwicka Magdalena: "Ze słabością łamać uczmy się za młodu", czyli jak rozmawiać z nastolatkiem o literaturze XIX wieku s. 145-162; Rygielska Małgorzata: Tekst poetycki jako źródło wiedzy o kulturze. Cyprian Kamil Norwid: reaktywacja s. 163-176; Nawarecki Aleksander: Romantyzm dziś. Zapiski współautora podręcznika szkolnego s. 217-230
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej