304373
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wybory, Demokracja, Polityka)
Z treści: Od redakcji s. 5-7; Półtorak Magdalena: Polska ustawa "kwotowa" na tle rozwiązań wybranych państw europejskich s. 36-63; Peszyński Wojciech: Upartyjnienie wyborów do Senatu w 2011 roku. Kazus zachowań elektoratu w województwie kujawsko-pomorskim s. 64-78; Zych Radosław: Protesty wyborcze i ich rozpoznawanie w wyborach do Sejmu i Senatu z 2011 roku s. 79-92; Zbieranek Jarosław: Polacy o Internecie w kampanii wyborczej 2011 roku s. 95-104; Adamik-Szysiak Małgorzata: Parlamentarna kampania wyborcza na łamach dzienników ogólnopolskich w 2011 roku - agenda mediów s. 105-123; Barszczuk Iwona: Obiektywny dziennikarz czy kreator wizerunku? Wybory parlamentarne 2011 roku s. 124-142; Jabłonka Justyna: Obserwator czy aktor? Media w kampanii wyborczej 2011 roku s. 143-158; Jakubowski Paweł: Kampania profrekwencyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku s. 159-175; Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna: Celebrytyzacja polityki na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 roku s. 179-212; Maguś Justyna: Nie program, a...? Wizerunek kandydatek w wyborach parlamentarnych 2011 roku s. 213-226; Szwed Anna: Książka jako narzędzie w kampanii wyborczej - wybory 2011 roku s. 227-244; Wojtun Paweł: Sondaże przedwyborcze jako instrument rywalizacji politycznej - wybory parlamentarne 2011 roku s. 245-261; Pałka Wioleta: Wybory 2011 w zagłębiach bezrobocia s. 265-279; Kancik Ewelina: Lubelskie kandydatki PiS i PO w kampanii parlamentarnej 2011 w internecie s. 280-299; Bujak Piotr: Tożsamość regionalna jako element pozycjonowania kandydatów w wyborach parlamentarnych na przykładzie kampanii wyborczej 2011 roku w województwach śląskim i opolskim s. 300-315; Siring Paweł: Analiza działań marketingowych opolskiego SLD. Kampania parlamentarna 2011 roku s. 316-331
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Od redakcji s. 5-7; Półtorak Magdalena: Polska ustawa "kwotowa" na tle rozwiązań wybranych państw europejskich s. 36-63; Peszyński Wojciech: Upartyjnienie wyborów do Senatu w 2011 roku. Kazus zachowań elektoratu w województwie kujawsko-pomorskim s. 64-78; Zych Radosław: Protesty wyborcze i ich rozpoznawanie w wyborach do Sejmu i Senatu z 2011 roku s. 79-92; Zbieranek Jarosław: Polacy o Internecie w kampanii wyborczej 2011 roku s. 95-104; Adamik-Szysiak Małgorzata: Parlamentarna kampania wyborcza na łamach dzienników ogólnopolskich w 2011 roku - agenda mediów s. 105-123; Barszczuk Iwona: Obiektywny dziennikarz czy kreator wizerunku? Wybory parlamentarne 2011 roku s. 124-142; Jabłonka Justyna: Obserwator czy aktor? Media w kampanii wyborczej 2011 roku s. 143-158; Jakubowski Paweł: Kampania profrekwencyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku s. 159-175; Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna: Celebrytyzacja polityki na przykładzie wyborów parlamentarnych w 2011 roku s. 179-212; Maguś Justyna: Nie program, a...? Wizerunek kandydatek w wyborach parlamentarnych 2011 roku s. 213-226; Szwed Anna: Książka jako narzędzie w kampanii wyborczej - wybory 2011 roku s. 227-244; Wojtun Paweł: Sondaże przedwyborcze jako instrument rywalizacji politycznej - wybory parlamentarne 2011 roku s. 245-261; Pałka Wioleta: Wybory 2011 w zagłębiach bezrobocia s. 265-279; Kancik Ewelina: Lubelskie kandydatki PiS i PO w kampanii parlamentarnej 2011 w internecie s. 280-299; Bujak Piotr: Tożsamość regionalna jako element pozycjonowania kandydatów w wyborach parlamentarnych na przykładzie kampanii wyborczej 2011 roku w województwach śląskim i opolskim s. 300-315; Siring Paweł: Analiza działań marketingowych opolskiego SLD. Kampania parlamentarna 2011 roku s. 316-331
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej