304536
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Z Prac Wydziału Instrumentalnego)
Treść: Szlezer M., Kalinowski J.: Wstęp. Kraj z oddali - uwarunkowania historyczne, społeczne i polityczne a problematyka twórczości polskich kompozytorów emigracyjnych. Rekonesans s. 7-12; Kalinowski J., Szlezer M.: Andrzej Panufnik. Życie twórcy w przybranej ojczyźnie. Wywiad z Lady Camillą Panufnik s. 13-20; Pintal Małgorzata: Muzyka ludowa w twórczości kompozytorów polskich w latach 1945-1956 w kontekście realizmu socjalistycznego i neoklasycyzmu s. 21-33; Urbanek-Kalinowska Beata: "III Kwartet smyczkowy" Szymona Laksa jako obraz "innego świata" w opisie polskiej pieśni ludowej s. 35-44; Mądro Magdalena: Neoklasycyzm wobec pieśni powszechnej i ludowej w twórczości Michała Kondrackiego. Obrazek symfoniczny "Żołnierze" s. 45-54; Kęska Gajusz: Roman Palester - "Preludia na fortepian" s. 55-64; Kalinowski J.: Twórczość wiolonczelowa Aleksandra Tansmana s. 65-77; Szlezer M.: "Piéce Concertante" na fortepian i orkiestrę Aleksandra Tansmana. 65 lat drogi na estradę s. 79-83; Jarosz Karolina: Z historii i teorii gatunków. Próba typologii na przykładzie muzyki instrumentalnej Karola Rathausa. Sprawozdanie s. 85-94; Dziad Michał: Juliusz Zarębski na tle muzyki polskiej XIX wieku s. 95-105; Kalinowski J.: Zygmunt Stojowski - zarys sylwetki w kontekście twórczości wiolonczelowej s. 107-112; Szlezer M.: Wykonawstwo utworów Chopina na instrumentach historycznych - kompozytor i jego fortepian s. 113-124
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Szlezer M., Kalinowski J.: Wstęp. Kraj z oddali - uwarunkowania historyczne, społeczne i polityczne a problematyka twórczości polskich kompozytorów emigracyjnych. Rekonesans s. 7-12; Kalinowski J., Szlezer M.: Andrzej Panufnik. Życie twórcy w przybranej ojczyźnie. Wywiad z Lady Camillą Panufnik s. 13-20; Pintal Małgorzata: Muzyka ludowa w twórczości kompozytorów polskich w latach 1945-1956 w kontekście realizmu socjalistycznego i neoklasycyzmu s. 21-33; Urbanek-Kalinowska Beata: "III Kwartet smyczkowy" Szymona Laksa jako obraz "innego świata" w opisie polskiej pieśni ludowej s. 35-44; Mądro Magdalena: Neoklasycyzm wobec pieśni powszechnej i ludowej w twórczości Michała Kondrackiego. Obrazek symfoniczny "Żołnierze" s. 45-54; Kęska Gajusz: Roman Palester - "Preludia na fortepian" s. 55-64; Kalinowski J.: Twórczość wiolonczelowa Aleksandra Tansmana s. 65-77; Szlezer M.: "Piéce Concertante" na fortepian i orkiestrę Aleksandra Tansmana. 65 lat drogi na estradę s. 79-83; Jarosz Karolina: Z historii i teorii gatunków. Próba typologii na przykładzie muzyki instrumentalnej Karola Rathausa. Sprawozdanie s. 85-94; Dziad Michał: Juliusz Zarębski na tle muzyki polskiej XIX wieku s. 95-105; Kalinowski J.: Zygmunt Stojowski - zarys sylwetki w kontekście twórczości wiolonczelowej s. 107-112; Szlezer M.: Wykonawstwo utworów Chopina na instrumentach historycznych - kompozytor i jego fortepian s. 113-124
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej