319397
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Toruńska; t. 5)
Treść: Szulakiewicz W.: Przedmowa s. 7-8; Michalska Iwonna: Czasopiśmiennictwo w badaniach historyczno-pedagogicznych s. 9-24; Szulakiewicz W.: Korespondencja w badaniach historii edukacji i nauki s. 25-51; Grabowska Dorota: Wartość literatury pamiętnikarskiej w badaniach pedeutologii historycznej s. 53-76; Falkowska Joanna: Dzienniki Urzędowe c.k. Rady Szkolnej Krajowej jako źródło do dziejów oświaty w Galicji s. 77-109; Gołdyn Piotr: Kronika szkolna jako nie(d)ocenione źródło do dziejów oświaty regionalnej s. 111-131; Gulczyńska Justyna: Jak badać szkolnictwo w PRL-u? Rodzaje źródeł wytworzonych w czasach totalitarnych s. 133-147; Michalski Grzegorz: O potrzebie historyczno-pedagogicznych badań nad działalnością wydawniczą XIX i XX wieku s. 149-165
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Szulakiewicz W.: Przedmowa s. 7-8; Michalska Iwonna: Czasopiśmiennictwo w badaniach historyczno-pedagogicznych s. 9-24; Szulakiewicz W.: Korespondencja w badaniach historii edukacji i nauki s. 25-51; Grabowska Dorota: Wartość literatury pamiętnikarskiej w badaniach pedeutologii historycznej s. 53-76; Falkowska Joanna: Dzienniki Urzędowe c.k. Rady Szkolnej Krajowej jako źródło do dziejów oświaty w Galicji s. 77-109; Gołdyn Piotr: Kronika szkolna jako nie(d)ocenione źródło do dziejów oświaty regionalnej s. 111-131; Gulczyńska Justyna: Jak badać szkolnictwo w PRL-u? Rodzaje źródeł wytworzonych w czasach totalitarnych s. 133-147; Michalski Grzegorz: O potrzebie historyczno-pedagogicznych badań nad działalnością wydawniczą XIX i XX wieku s. 149-165
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej