319438
No cover
Book
In basket
(Pedagogika Toruńska; t. 5)
Treść: Szulakiewicz W.: Przedmowa s. 7-8; Michalska Iwonna: Czasopiśmiennictwo w badaniach historyczno-pedagogicznych s. 9-24; Szulakiewicz W.: Korespondencja w badaniach historii edukacji i nauki s. 25-51; Grabowska Dorota: Wartość literatury pamiętnikarskiej w badaniach pedeutologii historycznej s. 53-76; Falkowska Joanna: Dzienniki Urzędowe c.k. Rady Szkolnej Krajowej jako źródło do dziejów oświaty w Galicji s. 77-109; Gołdyn Piotr: Kronika szkolna jako nie(d)ocenione źródło do dziejów oświaty regionalnej s. 111-131; Gulczyńska Justyna: Jak badać szkolnictwo w PRL-u? Rodzaje źródeł wytworzonych w czasach totalitarnych s. 133-147; Michalski Grzegorz: O potrzebie historyczno-pedagogicznych badań nad działalnością wydawniczą XIX i XX wieku s. 149-165
Notes:
Summary, etc.
Treść: Szulakiewicz W.: Przedmowa s. 7-8; Michalska Iwonna: Czasopiśmiennictwo w badaniach historyczno-pedagogicznych s. 9-24; Szulakiewicz W.: Korespondencja w badaniach historii edukacji i nauki s. 25-51; Grabowska Dorota: Wartość literatury pamiętnikarskiej w badaniach pedeutologii historycznej s. 53-76; Falkowska Joanna: Dzienniki Urzędowe c.k. Rady Szkolnej Krajowej jako źródło do dziejów oświaty w Galicji s. 77-109; Gołdyn Piotr: Kronika szkolna jako nie(d)ocenione źródło do dziejów oświaty regionalnej s. 111-131; Gulczyńska Justyna: Jak badać szkolnictwo w PRL-u? Rodzaje źródeł wytworzonych w czasach totalitarnych s. 133-147; Michalski Grzegorz: O potrzebie historyczno-pedagogicznych badań nad działalnością wydawniczą XIX i XX wieku s. 149-165
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again