319702
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Walasek S., Gandecki K.: Wprowadzenie s. 7-9; Ryk Andrzej: Jan Władysław Dawid - twórca koncepcji kształcenia nauczyciela s. 11-19; Bołdyrew Aneta: Znaczenie pedagogicznych i społecznych koncepcji Jana Władysława Dawida w budowaniu etosu polskiej inteligencji na przełomie XIX i XX w. s. 21-30; Michalski Grzegorz: Jan Władysław Dawid jako redaktor "Przeglądu Pedagogicznego" w latach 1890-1897 s. 31-42; Leżańska Wiesława: Jan Władysław Dawid w obszarze pedagogiki i psychologii Nowego Wychowania s. 43-55; Bartkowiak Edyta: Jan Władysław Dawid wobec wyzwań pedagogiki Nowego Wychowania s. 57-73; Surma Barbara: Znaczenie pracy w koncepcji Jana Władysława Dawida i Marii Montessori. Studium porównawcze poglądów dwóch przedstawicieli nurtu Nowego Wychowania s. 75-87; Michalska Iwonna: Jan Władysław Dawid (1859-1914) - życie i dzieło w przekazie potomnych s. 89-102; Walasek S.: Koncepcje kształcenia nauczycieli w polskiej myśli pedagogicznej i ich realizacja w XIX i XX w. (do 1939 r.) s. 103-116; Wróbel Joanna A.: "Właściwy typ nauczyciela" - postulaty Jana Władysława Dawida a współczesna rzeczywistość s. 129-147; Kucharska Anna Maria: Powołanie i służba. Nauczyciel we współczesnej szkole chrześcijańskiej w Polsce s. 195-203; Figiel Dominik: Jan Władysław Dawid - rola doświadczenia w dialogu dusz s. 227-232; Gołdyn Piotr: Zarys dziejów Państwowego Liceum Pedagogicznego im. Jana Władysława Dawida w Częstochowie (1945-1969) s. 233-243
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Walasek S., Gandecki K.: Wprowadzenie s. 7-9; Ryk Andrzej: Jan Władysław Dawid - twórca koncepcji kształcenia nauczyciela s. 11-19; Bołdyrew Aneta: Znaczenie pedagogicznych i społecznych koncepcji Jana Władysława Dawida w budowaniu etosu polskiej inteligencji na przełomie XIX i XX w. s. 21-30; Michalski Grzegorz: Jan Władysław Dawid jako redaktor "Przeglądu Pedagogicznego" w latach 1890-1897 s. 31-42; Leżańska Wiesława: Jan Władysław Dawid w obszarze pedagogiki i psychologii Nowego Wychowania s. 43-55; Bartkowiak Edyta: Jan Władysław Dawid wobec wyzwań pedagogiki Nowego Wychowania s. 57-73; Surma Barbara: Znaczenie pracy w koncepcji Jana Władysława Dawida i Marii Montessori. Studium porównawcze poglądów dwóch przedstawicieli nurtu Nowego Wychowania s. 75-87; Michalska Iwonna: Jan Władysław Dawid (1859-1914) - życie i dzieło w przekazie potomnych s. 89-102; Walasek S.: Koncepcje kształcenia nauczycieli w polskiej myśli pedagogicznej i ich realizacja w XIX i XX w. (do 1939 r.) s. 103-116; Wróbel Joanna A.: "Właściwy typ nauczyciela" - postulaty Jana Władysława Dawida a współczesna rzeczywistość s. 129-147; Kucharska Anna Maria: Powołanie i służba. Nauczyciel we współczesnej szkole chrześcijańskiej w Polsce s. 195-203; Figiel Dominik: Jan Władysław Dawid - rola doświadczenia w dialogu dusz s. 227-232; Gołdyn Piotr: Zarys dziejów Państwowego Liceum Pedagogicznego im. Jana Władysława Dawida w Częstochowie (1945-1969) s. 233-243
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej