304583
Brak okładki
Książka
W koszyku
(W Służbie Niepodległej)
Treść: Żaryn Jan: Edukacja w warunkach zniewolenia s. 7-9; Herman Aneta: Studenci Politechniki Łódzkiej wobec systemu oświaty na przykładzie strajku studentów w styczniu i lutym 1981 r. s. 13-28; Stępniak Aleksander: Szkolnictwo wyższe w okresie PRL - przekreślenie autonomii uniwersytetu s. 29-54; Rysak Leszek: Powstanie PZPR oraz uchwalenie Konstytucji PRL w nauczaniu historii w szkołach w Polsce Ludowej w latach 50. i 60. w oparciu o podręczniki i programy szkolne - zarys problemów badawczych s. 57-68; Paluch Michał: Wielostronne manipulacje twórcy wielostronnej teorii kształcenia s. 69-112; Dobrzycka Joanna: Łacina w PRL s. 113-122; Brzeźniak Karolina: Wpływ komunizmu na edukację historyczną w szkole w latach 1944-1956 s. 123-134; Ratyńska Patrycja: Rehabilitacja nauczycieli w Polsce po 1956 roku s. 135-152; Klich Daria: Urszulanki Unii Rzymskiej w trosce o wychowanie dzieci i młodzieży w czasach PRL s. 155-178; Opiela Maria: Społeczno-polityczne uwarunkowania działalności ochronkowej Sióstr Służebniczek BDNP-dębickich w latach 1954-1980 s. 179-197; Strzelecka Aleksandra: Liceum Ogólnokształcące Sióstr Urszulanek Unii Rzymskiej w Poznaniu s. 199-219; Wiśniewska Monika: "Szkoła należy do państwa, a nie do Kościoła". Między polityką wyznaniową a oświatową Władysława Gomułki s. 219-236; Kołakowski Andrzej: Działalność Milicyjnej Izby Zatrzymań dla Nieletnich w Gdańsku w latach 1950-1957 w kontekście zadań i celów wyznaczonych przez politykę państwa s. 239-252; Wiśniewska M., Mieczkowski Robert: Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Edukacja w warunkach zniewolenia. Polityka oświatowa w PRL" [Warszawa, 11 III 2016 r.] s. 253-264
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Żaryn Jan: Edukacja w warunkach zniewolenia s. 7-9; Herman Aneta: Studenci Politechniki Łódzkiej wobec systemu oświaty na przykładzie strajku studentów w styczniu i lutym 1981 r. s. 13-28; Stępniak Aleksander: Szkolnictwo wyższe w okresie PRL - przekreślenie autonomii uniwersytetu s. 29-54; Rysak Leszek: Powstanie PZPR oraz uchwalenie Konstytucji PRL w nauczaniu historii w szkołach w Polsce Ludowej w latach 50. i 60. w oparciu o podręczniki i programy szkolne - zarys problemów badawczych s. 57-68; Paluch Michał: Wielostronne manipulacje twórcy wielostronnej teorii kształcenia s. 69-112; Dobrzycka Joanna: Łacina w PRL s. 113-122; Brzeźniak Karolina: Wpływ komunizmu na edukację historyczną w szkole w latach 1944-1956 s. 123-134; Ratyńska Patrycja: Rehabilitacja nauczycieli w Polsce po 1956 roku s. 135-152; Klich Daria: Urszulanki Unii Rzymskiej w trosce o wychowanie dzieci i młodzieży w czasach PRL s. 155-178; Opiela Maria: Społeczno-polityczne uwarunkowania działalności ochronkowej Sióstr Służebniczek BDNP-dębickich w latach 1954-1980 s. 179-197; Strzelecka Aleksandra: Liceum Ogólnokształcące Sióstr Urszulanek Unii Rzymskiej w Poznaniu s. 199-219; Wiśniewska Monika: "Szkoła należy do państwa, a nie do Kościoła". Między polityką wyznaniową a oświatową Władysława Gomułki s. 219-236; Kołakowski Andrzej: Działalność Milicyjnej Izby Zatrzymań dla Nieletnich w Gdańsku w latach 1950-1957 w kontekście zadań i celów wyznaczonych przez politykę państwa s. 239-252; Wiśniewska M., Mieczkowski Robert: Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Edukacja w warunkach zniewolenia. Polityka oświatowa w PRL" [Warszawa, 11 III 2016 r.] s. 253-264
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej