319616
Brak okładki
Książka
W koszyku
Treść: Niziołek G.: Wstęp s. 7-10; Społeczeństwo: Kurz Iwona: Między chrztem a samospaleniem. "Teatra polskie" drugiej połowy lat 60. s. 23-41; Leder Andrzej: Marzec 1968 przez pryzmat rewolucji 1905 roku s. 43-60; Niziołek G.: Krajobraz po wstręcie. Los metafory. ["Dziady" Kazimierza Dejmka i "Krajobraz po bitwie" Andrzeja Wajdy] s. 61-78; Scena narodowa: Dziewulska Małgorzata: Łzy rzeczy. Co wiemy o muzyce w "Dziadach" Dejmka s. 89-96; Adamiecka-Sitek A.: Dzieje grzechu. "Nie-Boska komedia", Żydzi i doświadczenie estetyczne s. 107-128; Płoski Paweł: Mała destabilizacja teatru. Afera wokół "Śmierci porucznika" Mrożka s. 129-150; Przastek Daniel: Moczarowcy w teatrze s. 157-173; Kontrkultura: Fazan Katarzyna: Ambalaże i obnażenia. [Tadeusz] Kantor kontra [Jerzy] Bereś a rok '68 s. 189-210; Kościelniak M.: Egoiści. Inna kontrkultura s. 215-233; [Lupa Krystian:] Poza wspólną wiarą. [Rozm. przepr.] M. Kościelniak s. 241-255; Szturc Włodzimierz: Poetyka nowoczesnego dramatu, czyli o poetyckich zasadach konstrukcji dramatu i scenariusza teatralnego (po 1968 roku) s. 257-269; Uniwersytet: Szpakowska Małgorzata: Po Marcu 1968: teatr studencki s. 289-296; Iwanczewska Łucja: Gra na blaszanym bębenku - młodzieży i intelektualistów scenariusze polskiego Marca s. 315-325; Krakowska Joanna: Uniwersytet. Performanse oporu od Poobijanego Jeźdźca do Jej Perfekcyjności s. 329-346; Rok w teatrze: Majchrowski Zbigniew: Rok 1968, tak jak (nie) zapisał się w "Almanachu Sceny Polskiej" s. 351-361; Poskuta-Włodek Diana: Biedny Listopad patrzy na Marzec. Teatralna recepcja "Rzeczy Listopadowej" Ernesta Brylla w sezonie 1968/1969 s. 371-389; Łubieniewska Ewa: Echa marcowe w teatrze Lidii Zamkow s. 391-410
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Treść: Niziołek G.: Wstęp s. 7-10; Społeczeństwo: Kurz Iwona: Między chrztem a samospaleniem. "Teatra polskie" drugiej połowy lat 60. s. 23-41; Leder Andrzej: Marzec 1968 przez pryzmat rewolucji 1905 roku s. 43-60; Niziołek G.: Krajobraz po wstręcie. Los metafory. ["Dziady" Kazimierza Dejmka i "Krajobraz po bitwie" Andrzeja Wajdy] s. 61-78; Scena narodowa: Dziewulska Małgorzata: Łzy rzeczy. Co wiemy o muzyce w "Dziadach" Dejmka s. 89-96; Adamiecka-Sitek A.: Dzieje grzechu. "Nie-Boska komedia", Żydzi i doświadczenie estetyczne s. 107-128; Płoski Paweł: Mała destabilizacja teatru. Afera wokół "Śmierci porucznika" Mrożka s. 129-150; Przastek Daniel: Moczarowcy w teatrze s. 157-173; Kontrkultura: Fazan Katarzyna: Ambalaże i obnażenia. [Tadeusz] Kantor kontra [Jerzy] Bereś a rok '68 s. 189-210; Kościelniak M.: Egoiści. Inna kontrkultura s. 215-233; [Lupa Krystian:] Poza wspólną wiarą. [Rozm. przepr.] M. Kościelniak s. 241-255; Szturc Włodzimierz: Poetyka nowoczesnego dramatu, czyli o poetyckich zasadach konstrukcji dramatu i scenariusza teatralnego (po 1968 roku) s. 257-269; Uniwersytet: Szpakowska Małgorzata: Po Marcu 1968: teatr studencki s. 289-296; Iwanczewska Łucja: Gra na blaszanym bębenku - młodzieży i intelektualistów scenariusze polskiego Marca s. 315-325; Krakowska Joanna: Uniwersytet. Performanse oporu od Poobijanego Jeźdźca do Jej Perfekcyjności s. 329-346; Rok w teatrze: Majchrowski Zbigniew: Rok 1968, tak jak (nie) zapisał się w "Almanachu Sceny Polskiej" s. 351-361; Poskuta-Włodek Diana: Biedny Listopad patrzy na Marzec. Teatralna recepcja "Rzeczy Listopadowej" Ernesta Brylla w sezonie 1968/1969 s. 371-389; Łubieniewska Ewa: Echa marcowe w teatrze Lidii Zamkow s. 391-410
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej