319386
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja, Kultura, Społeczeństwo)
Z treści: Pańko Grażyna, Skotnicka-Palka Małgorzata, Techmańska Barbara: Wstęp s. 7-9; Kłonczyński Arnold: Młodzież jako przedmiot troski polskich środowisk emigracyjnych w Szwecji po II wojnie światowej s. 13-24; Ruhland Katarzyna: Udział młodego pokolenia w wystąpieniach 17 czerwca 1953 r. w Görlitz s. 25-34; Wagner Barbara: Obraz młodego pokolenia PRL w świetle centralnych raportów z lat osiemdziesiątych s. 35-44; Rzeczkowska Ewa: Organizacja wykuwa nowego człowieka, czyli jak ZMP kształtował wzorce osobowe młodzieży na łamach "Sztandaru Młodych" s. 45-55; Pańko Grażyna: Szkolna aktywność młodzieży gimnazjalnej w II RP w świetle sprawozdań dyrekcji szkół s. 71-84; Gorzkiewicz Natalia: Możliwości edukacyjne kobiet w okresie międzywojennym s. 85-91; Techmańska Barbara: "Szkoła, którą pamiętam..." - placówki ukraińskie i żydowskie we wspomnieniach byłych uczniów s. 92-104; Biesiadecka Elżbieta: Podmiotowość ucznia w edukacji historycznej w perspektywie przeobrażeń edukacji po 1999 roku s. 116-122; Maresz Teresa: Podręcznik szkolny narzędziem kształtowania świadomości historycznej młodzieży. Analiza porównawcza polskich, rosyjskich, białoruskich i ukraińskich podręczników do historii z przełomu XX i XXI wieku s. 123-136; Jaremczak Paulina, Wełna Kamil: Projekt edukacyjny jako efektywna metoda aktywizacji młodzieży. Przygotowanie uczniów gimnazjum w Pęgowie k. Wrocławia do nadania szkole imienia Polskich Profesorów Lwowskich s. 137-145; Mazur Hubert: Archiwa w oczach młodzieży licealnej (w świetle badań ankietowych) s. 146-158; Młynarczyk-Tomczyk Anita: Popularyzacja historii w działaniach Międzyszkolnego Klubu "Mówią Wieki" w latach 1959-1967 s. 161-176; Skotnicka-Palka Małgorzata: Muzyczne manifesty. Lista Przebojów Trójki w okresie stanu wojennego s. 177-181; Pawlak Bartosz: Popularyzacja treści historycznych za pomocą polskich utworów hip-hopowych s. 182-191
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Pańko Grażyna, Skotnicka-Palka Małgorzata, Techmańska Barbara: Wstęp s. 7-9; Kłonczyński Arnold: Młodzież jako przedmiot troski polskich środowisk emigracyjnych w Szwecji po II wojnie światowej s. 13-24; Ruhland Katarzyna: Udział młodego pokolenia w wystąpieniach 17 czerwca 1953 r. w Görlitz s. 25-34; Wagner Barbara: Obraz młodego pokolenia PRL w świetle centralnych raportów z lat osiemdziesiątych s. 35-44; Rzeczkowska Ewa: Organizacja wykuwa nowego człowieka, czyli jak ZMP kształtował wzorce osobowe młodzieży na łamach "Sztandaru Młodych" s. 45-55; Pańko Grażyna: Szkolna aktywność młodzieży gimnazjalnej w II RP w świetle sprawozdań dyrekcji szkół s. 71-84; Gorzkiewicz Natalia: Możliwości edukacyjne kobiet w okresie międzywojennym s. 85-91; Techmańska Barbara: "Szkoła, którą pamiętam..." - placówki ukraińskie i żydowskie we wspomnieniach byłych uczniów s. 92-104; Biesiadecka Elżbieta: Podmiotowość ucznia w edukacji historycznej w perspektywie przeobrażeń edukacji po 1999 roku s. 116-122; Maresz Teresa: Podręcznik szkolny narzędziem kształtowania świadomości historycznej młodzieży. Analiza porównawcza polskich, rosyjskich, białoruskich i ukraińskich podręczników do historii z przełomu XX i XXI wieku s. 123-136; Jaremczak Paulina, Wełna Kamil: Projekt edukacyjny jako efektywna metoda aktywizacji młodzieży. Przygotowanie uczniów gimnazjum w Pęgowie k. Wrocławia do nadania szkole imienia Polskich Profesorów Lwowskich s. 137-145; Mazur Hubert: Archiwa w oczach młodzieży licealnej (w świetle badań ankietowych) s. 146-158; Młynarczyk-Tomczyk Anita: Popularyzacja historii w działaniach Międzyszkolnego Klubu "Mówią Wieki" w latach 1959-1967 s. 161-176; Skotnicka-Palka Małgorzata: Muzyczne manifesty. Lista Przebojów Trójki w okresie stanu wojennego s. 177-181; Pawlak Bartosz: Popularyzacja treści historycznych za pomocą polskich utworów hip-hopowych s. 182-191
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej