319494
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Stępnik Andrzej: Edukacja w uniwersytetach trzeciego wieku w Polsce s. 19-31; Matuszak Tomasz: Rola i znaczenie Krajowego Centrum Archiwalnego Stowarzyszenia Archiwistów Polskich w procesie ustawicznego kształcenia archiwistów s. 33-49; Harc Lucyna: Zjazdy powszechne i konferencje szkoleniowe jako forma podnoszenia kompetencji zawodowych archiwistów na przykładzie Polski i Niemiec s. 51-61; Heruday-Kiełczewska Magdalena: W Ecole nationale des chartes - nauczyciel akademicki na stażu naukowo-dydaktycznym s. 63-69; Smoczyński Marcin: Publikacje Jana Kościołka [1896-1980] w procesie dydaktycznym zarządców dokumentacji s. 83-95; Narojczyk Krzysztof: Studia podyplomowe w Instytucie Historii i Stosunków Międzynarodowych UWM w Olsztynie w latach 1998-2016 s. 97-107; Jabłońska Magdalena: Studia podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Nowe wyzwania dydaktyczne i organizacyjne s. 109-117; Szabaciuk Małgorzata: Studia podyplomowe w Instytucie Historii UMCS - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość s. 119-124; Kopiński Krzysztof: Studia podyplomowe w zakresie Kancelarii Tajnej i Ochrony Informacji Niejawnych - refleksje z dwóch lat funkcjonowania s. 125-133; Biniaś-Szkopek Magdalena: Udział studentów archiwistyki w projektach edukacyjnych archiwów i bibliotek s. 135-143; Biernat Kamila: Czy w archiwach państwowych potrzebni są archiwiści cyfrowi? - parę słów o nowym "modelu" archiwisty s. 145-158; Gąsior Renata: Z doświadczenia nadzoru archiwalnego - personel archiwów zakładowych. Wiedza, kompetencje, praktyczne umiejętności. Ocena i prognoza s. 159-166
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Stępnik Andrzej: Edukacja w uniwersytetach trzeciego wieku w Polsce s. 19-31; Matuszak Tomasz: Rola i znaczenie Krajowego Centrum Archiwalnego Stowarzyszenia Archiwistów Polskich w procesie ustawicznego kształcenia archiwistów s. 33-49; Harc Lucyna: Zjazdy powszechne i konferencje szkoleniowe jako forma podnoszenia kompetencji zawodowych archiwistów na przykładzie Polski i Niemiec s. 51-61; Heruday-Kiełczewska Magdalena: W Ecole nationale des chartes - nauczyciel akademicki na stażu naukowo-dydaktycznym s. 63-69; Smoczyński Marcin: Publikacje Jana Kościołka [1896-1980] w procesie dydaktycznym zarządców dokumentacji s. 83-95; Narojczyk Krzysztof: Studia podyplomowe w Instytucie Historii i Stosunków Międzynarodowych UWM w Olsztynie w latach 1998-2016 s. 97-107; Jabłońska Magdalena: Studia podyplomowe w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Nowe wyzwania dydaktyczne i organizacyjne s. 109-117; Szabaciuk Małgorzata: Studia podyplomowe w Instytucie Historii UMCS - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość s. 119-124; Kopiński Krzysztof: Studia podyplomowe w zakresie Kancelarii Tajnej i Ochrony Informacji Niejawnych - refleksje z dwóch lat funkcjonowania s. 125-133; Biniaś-Szkopek Magdalena: Udział studentów archiwistyki w projektach edukacyjnych archiwów i bibliotek s. 135-143; Biernat Kamila: Czy w archiwach państwowych potrzebni są archiwiści cyfrowi? - parę słów o nowym "modelu" archiwisty s. 145-158; Gąsior Renata: Z doświadczenia nadzoru archiwalnego - personel archiwów zakładowych. Wiedza, kompetencje, praktyczne umiejętności. Ocena i prognoza s. 159-166
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej