319586
No cover
Book
In basket
(Pedagogika Toruńska; t. 8)
Treść: Radzimiński Andrzej: Pamięć i brak pamięci, czyli jak manipuluje się przeszłością i współczesnością s. 13-28; Śliwerski Bogusław: Pamięć społeczna a historyczna w naukach pedagogicznych s. 29-46; Dormus Krystyna: Archiwum społeczne jako źródło wiedzy o przeszłości polskiej szkoły s. 47-61; Grabowska-Pieńkosz Dorota: Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej s. 63-79; Walasek Stefania: Pamięć o nauczycielach "kresowych" z lat II Rzeczypospolitej s. 81-93; Gołdyn Piotr: Przejawy komemoracji nauczycieli na przykładzie Wielkopolski Wschodniej s. 95-111; Ślęczka Ryszard: Szkoła Ćwiczeń Krakowskiego Pedagogium we wspomnieniach uczniów i nauczycieli s. 113-130; Magiera Elżbieta: Pionierzy szczecińskiej pedagogiki s. 131-145; Wierzbicki Mirosław: Salezjański Ośrodek Młodzieży w Trzcińcu i jego wychowawcy s. 147-162
Rec.: Hanna Markiewicz // Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Z. 438: Pedagogika. [Nr] 33. - 2017, 107-111.
Notes:
Summary, etc.
Treść: Radzimiński Andrzej: Pamięć i brak pamięci, czyli jak manipuluje się przeszłością i współczesnością s. 13-28; Śliwerski Bogusław: Pamięć społeczna a historyczna w naukach pedagogicznych s. 29-46; Dormus Krystyna: Archiwum społeczne jako źródło wiedzy o przeszłości polskiej szkoły s. 47-61; Grabowska-Pieńkosz Dorota: Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej s. 63-79; Walasek Stefania: Pamięć o nauczycielach "kresowych" z lat II Rzeczypospolitej s. 81-93; Gołdyn Piotr: Przejawy komemoracji nauczycieli na przykładzie Wielkopolski Wschodniej s. 95-111; Ślęczka Ryszard: Szkoła Ćwiczeń Krakowskiego Pedagogium we wspomnieniach uczniów i nauczycieli s. 113-130; Magiera Elżbieta: Pionierzy szczecińskiej pedagogiki s. 131-145; Wierzbicki Mirosław: Salezjański Ośrodek Młodzieży w Trzcińcu i jego wychowawcy s. 147-162
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again