304373
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne. Pedagogika; t. 4)
Z treści: Sitarska Barbara: Zamiast Wprowadzenia. O recepcji własnej Jana Amosa Komeńskiego i autorów "Siedleckich Zeszytów Komeniologicznych", seria Pedagogika s. 13-53; Sztobryn Sławomir: Polska XX-wieczna recepcja pedagogiki Jana Amosa Komeńskiego s. 57-72; Florczykiewicz Janina: Myśl pedagogiczna Jana Amosa Komeńskiego jako podłoże rozwoju humanistycznej orientacji w wychowaniu s. 73-82; Borkowski Andrzej: Wieża Babel i labirynt - o symbolicznych unaocznieniach podróży w dziełach Jana Amosa Komeńskiego w kontekście kultury barokowej s. 105-114; Grzegorczyk Barbara: Komunikowanie się w edukacji w twórczości Jana Amosa Komeńskiego s. 115-125; Matysiuk Renata: Prawo do nauki w ujęciu Jana Amosa Komeńskiego s. 127-139; Szymańska Kamila: Jan Amos Komeński i bracia czescy w działalności Muzeum Okręgowego w Lesznie s. 141-146; Wiśniewska Małgorzata: Recepcja edukacji obronnej w twórczości Jana Amosa Komeńskiego s. 147-154; Borychowska Anna Agnieszka: Jan Amos Komeński - jego życie i twórczość - recepcja studentki pedagogiki s. 155-163; Hampl Lubomír: Współczesna recepcja myśli Komeńskiego w Czechach na podstawie przykładu jego sentencji dotyczącej narodu i wizji lepszej przyszłości s. 179-190; Hampl Lubomír: Finspongski rękopis Jana Amosa Komeńskiego - kontrowersje i sprzeczności w/wokół jego twórczości s. 191-198; Hábl Jan: Development of anthropological accents in Comenius' early work and its implications for his philosophy of education s. 199-206
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Sitarska Barbara: Zamiast Wprowadzenia. O recepcji własnej Jana Amosa Komeńskiego i autorów "Siedleckich Zeszytów Komeniologicznych", seria Pedagogika s. 13-53; Sztobryn Sławomir: Polska XX-wieczna recepcja pedagogiki Jana Amosa Komeńskiego s. 57-72; Florczykiewicz Janina: Myśl pedagogiczna Jana Amosa Komeńskiego jako podłoże rozwoju humanistycznej orientacji w wychowaniu s. 73-82; Borkowski Andrzej: Wieża Babel i labirynt - o symbolicznych unaocznieniach podróży w dziełach Jana Amosa Komeńskiego w kontekście kultury barokowej s. 105-114; Grzegorczyk Barbara: Komunikowanie się w edukacji w twórczości Jana Amosa Komeńskiego s. 115-125; Matysiuk Renata: Prawo do nauki w ujęciu Jana Amosa Komeńskiego s. 127-139; Szymańska Kamila: Jan Amos Komeński i bracia czescy w działalności Muzeum Okręgowego w Lesznie s. 141-146; Wiśniewska Małgorzata: Recepcja edukacji obronnej w twórczości Jana Amosa Komeńskiego s. 147-154; Borychowska Anna Agnieszka: Jan Amos Komeński - jego życie i twórczość - recepcja studentki pedagogiki s. 155-163; Hampl Lubomír: Współczesna recepcja myśli Komeńskiego w Czechach na podstawie przykładu jego sentencji dotyczącej narodu i wizji lepszej przyszłości s. 179-190; Hampl Lubomír: Finspongski rękopis Jana Amosa Komeńskiego - kontrowersje i sprzeczności w/wokół jego twórczości s. 191-198; Hábl Jan: Development of anthropological accents in Comenius' early work and its implications for his philosophy of education s. 199-206
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej