304220
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Gajl Magdalena: "Correspondance des arts" w twórczości Mikalojusa Konstantinasa ťiurlionisa na przykładzie poematu symfonicznego "Morze" s. 15-30; Baranowski Tomasz: Inspiracje plastyczne w twórczości Ludomira Różyckiego s. 31-42; Świdnicka Iwona: Inspiracje poetyckie w twórczości Grażyny Bacewicz (na podstawie wybranych pieśni) s. 43-57; Szoka Marta: Uliczne korespondencje sztuk? Artystyczne i społeczne aspekty instalacji dźwiękowych w przestrzeni miejskiej s. 99-110; Kowalska-Zając Ewa: Formy i funkcje zapisu gatunków intermedialnych uprawianych przez kompozytorów polskich w drugiej połowie XX wieku s. 111-123; Mikolon Anna: Wpływ teatru, literatury i malarstwa na kształtowanie osobowości genialnego pianisty - Światosława Richtera s. 169-184; Łukaszewski Marcin Tadeusz: Inspiracje mityczne w polskich utworach fortepianowych XX i XXI wieku w świetle polskiej i światowej muzyki o tematyce mitologicznej. Rekonesans s. 211-229; Kopania Kamil: Panoramy pasyjne - misteria - literatura pielgrzymkowa. Uwagi o korespondencji sztuk w okresie późnego średniowiecza s. 313-329; Wąsacz-Krztoń Jolanta: Uniwersalizm muzyki filmowej Wojciecha Kilara s. 355-369; Sochacka Urszula: Poetyka postpamięci w filmie "Nie wolno się brzydko bawić" s. 369-383; Mytkowska Karolina: Witold Hulewicz o muzyce s. 411-420; Fink Kinga: Muzyczno-literackie oblicze wydarzeń artystycznych w autonomicznym Lwowie s. 437-447
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Gajl Magdalena: "Correspondance des arts" w twórczości Mikalojusa Konstantinasa ťiurlionisa na przykładzie poematu symfonicznego "Morze" s. 15-30; Baranowski Tomasz: Inspiracje plastyczne w twórczości Ludomira Różyckiego s. 31-42; Świdnicka Iwona: Inspiracje poetyckie w twórczości Grażyny Bacewicz (na podstawie wybranych pieśni) s. 43-57; Szoka Marta: Uliczne korespondencje sztuk? Artystyczne i społeczne aspekty instalacji dźwiękowych w przestrzeni miejskiej s. 99-110; Kowalska-Zając Ewa: Formy i funkcje zapisu gatunków intermedialnych uprawianych przez kompozytorów polskich w drugiej połowie XX wieku s. 111-123; Mikolon Anna: Wpływ teatru, literatury i malarstwa na kształtowanie osobowości genialnego pianisty - Światosława Richtera s. 169-184; Łukaszewski Marcin Tadeusz: Inspiracje mityczne w polskich utworach fortepianowych XX i XXI wieku w świetle polskiej i światowej muzyki o tematyce mitologicznej. Rekonesans s. 211-229; Kopania Kamil: Panoramy pasyjne - misteria - literatura pielgrzymkowa. Uwagi o korespondencji sztuk w okresie późnego średniowiecza s. 313-329; Wąsacz-Krztoń Jolanta: Uniwersalizm muzyki filmowej Wojciecha Kilara s. 355-369; Sochacka Urszula: Poetyka postpamięci w filmie "Nie wolno się brzydko bawić" s. 369-383; Mytkowska Karolina: Witold Hulewicz o muzyce s. 411-420; Fink Kinga: Muzyczno-literackie oblicze wydarzeń artystycznych w autonomicznym Lwowie s. 437-447
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej