319386
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Sech Dorota Patrycja: Działalność krytyczna Aleksandra Rajchmana [1855-1915] s. 9-24; Muszyńska Katarzyna: Problem krytyki na łamach "Gazety Kieleckiej" w II połowie XIX wieku s. 25-47; Błaszczak-Modzelewska Karolina: Gabriela Zapolska jako krytyczka - rekonesans s. 48-64; Pękalska Dominika: Krytyka literacka Lucjana Rydla w prasie warszawskiej lat 1895-1898 s. 76-90; Czarnecka Patrycja: Marii Komornickiej wypowiedzi o literaturze i sztuce w kontekście prac krytycznych Cezarego Jellenty i Zenona Przesmyckiego s. 91-110; Przybysz Iwona: Recenzent nie płacze po Stefci Rudeckiej. Literatura popularna w świetle krytyki na przykładzie wczesnej recepcji "Trędowatej" Heleny Mniszkówny s. 130-146; Niewiarowska Joanna: Główne zagadnienia polskiego dyskursu metakrytycznoliterackiego okresu I wojny światowej s. 147-164; Szulik Weronika: "Z brzegu literatury..." - krytyka filmowa Karola Irzykowskiego s. 165-180
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Sech Dorota Patrycja: Działalność krytyczna Aleksandra Rajchmana [1855-1915] s. 9-24; Muszyńska Katarzyna: Problem krytyki na łamach "Gazety Kieleckiej" w II połowie XIX wieku s. 25-47; Błaszczak-Modzelewska Karolina: Gabriela Zapolska jako krytyczka - rekonesans s. 48-64; Pękalska Dominika: Krytyka literacka Lucjana Rydla w prasie warszawskiej lat 1895-1898 s. 76-90; Czarnecka Patrycja: Marii Komornickiej wypowiedzi o literaturze i sztuce w kontekście prac krytycznych Cezarego Jellenty i Zenona Przesmyckiego s. 91-110; Przybysz Iwona: Recenzent nie płacze po Stefci Rudeckiej. Literatura popularna w świetle krytyki na przykładzie wczesnej recepcji "Trędowatej" Heleny Mniszkówny s. 130-146; Niewiarowska Joanna: Główne zagadnienia polskiego dyskursu metakrytycznoliterackiego okresu I wojny światowej s. 147-164; Szulik Weronika: "Z brzegu literatury..." - krytyka filmowa Karola Irzykowskiego s. 165-180
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej