319494
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Teresa Sasińska-Klas: Społeczeństwo polskie w transformacji - dylematy przejścia od monocentrycznego ładu społecznego do demokracji s. 11-20; Ryszard Filas: Czytelnictwo prasy oraz odbiór radia i telewizji w latach 1989-1995; Walery Pisarek: Zmiany oferty na rynku prasy codziennej s. 38-50; Stanisław Jędrzejewski: Radio w Polsce. Polityczno-prawne podstawy zmian w sektorze w sektorze audiowizualnym po 1989 r. s. 51-60; Karol Jakubowicz: Publiczna i prywatna telewizja w Polsce s. 61-77; Ignacy Rutkiewicz: Agencje prasowe - stare i nowe s. 78-88; Marian Gierula, Marek Jachimowski: Zmiany mediów i dziennikarstwa lokalnego w Polsce (prasa, radio, telewizja) s. 89-100; Ilza Kowol: Kościół katolicki i media katolickie s. 101-110; s. Jan Kłosowicz: Czasopisma kulturalne, problematyka kulturalna i świadomość zawodowa s. 111-118; Luise Iwan: Polscy korespondenci w Niemczech. Doświadczenie, warunki pracy i świadomość zawodowa s. 119-128; Katharina Schliep: Prywatyzacja prasy s. 129-138; Zbigniew Bajka: Kapitał zagraniczny w polskiej prasie s. 139-152; Mirosław M. Bujko: Rozwój rynku reklamowego w Polsce w latach 1989-1995 i jego przyszłość s. 153-162; Tomasz Goban-Klas: Zygzaki polityki medialnej s. 163-173; Izabela Dobosz: Polskie prawo prasowe s. 174-201
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Teresa Sasińska-Klas: Społeczeństwo polskie w transformacji - dylematy przejścia od monocentrycznego ładu społecznego do demokracji s. 11-20; Ryszard Filas: Czytelnictwo prasy oraz odbiór radia i telewizji w latach 1989-1995; Walery Pisarek: Zmiany oferty na rynku prasy codziennej s. 38-50; Stanisław Jędrzejewski: Radio w Polsce. Polityczno-prawne podstawy zmian w sektorze w sektorze audiowizualnym po 1989 r. s. 51-60; Karol Jakubowicz: Publiczna i prywatna telewizja w Polsce s. 61-77; Ignacy Rutkiewicz: Agencje prasowe - stare i nowe s. 78-88; Marian Gierula, Marek Jachimowski: Zmiany mediów i dziennikarstwa lokalnego w Polsce (prasa, radio, telewizja) s. 89-100; Ilza Kowol: Kościół katolicki i media katolickie s. 101-110; s. Jan Kłosowicz: Czasopisma kulturalne, problematyka kulturalna i świadomość zawodowa s. 111-118; Luise Iwan: Polscy korespondenci w Niemczech. Doświadczenie, warunki pracy i świadomość zawodowa s. 119-128; Katharina Schliep: Prywatyzacja prasy s. 129-138; Zbigniew Bajka: Kapitał zagraniczny w polskiej prasie s. 139-152; Mirosław M. Bujko: Rozwój rynku reklamowego w Polsce w latach 1989-1995 i jego przyszłość s. 153-162; Tomasz Goban-Klas: Zygzaki polityki medialnej s. 163-173; Izabela Dobosz: Polskie prawo prasowe s. 174-201
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej