319310
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Elżbieta Wolicka: Między teorią a historią. Ważny epizod rozważań o metodzie interpretacji humanistycznej s. 11-45; Juliusz Gałkowski: Obraz przyniesiony przez słowo. Kamienny bestiariusz romański w Polsce s. 75-85; Jarosław Krawczyk: "Głowa, na którą wszystek koniec świata przyszedł..." s. 87-117; Dorota Kudelska: "Machabeusze" - "różany brzask" malarstwa polskiego? ([Wojciech Korneli] Stattler i Słowacki) s. 135-198; Henryk Słoczyński: "Hołd Pruski" Jana Matejki s. 199-237; Tadeusz Chrzanowski: Pan Cogito a sztuka s. 239-268; Arkadiusz Bagłajewski: Czy możliwa jest równoległa historia sztuki i literatury? s. 271-290; Małgorzata Kitowska-Łysiak: Alegorie narodowe s. 291-315
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Elżbieta Wolicka: Między teorią a historią. Ważny epizod rozważań o metodzie interpretacji humanistycznej s. 11-45; Juliusz Gałkowski: Obraz przyniesiony przez słowo. Kamienny bestiariusz romański w Polsce s. 75-85; Jarosław Krawczyk: "Głowa, na którą wszystek koniec świata przyszedł..." s. 87-117; Dorota Kudelska: "Machabeusze" - "różany brzask" malarstwa polskiego? ([Wojciech Korneli] Stattler i Słowacki) s. 135-198; Henryk Słoczyński: "Hołd Pruski" Jana Matejki s. 199-237; Tadeusz Chrzanowski: Pan Cogito a sztuka s. 239-268; Arkadiusz Bagłajewski: Czy możliwa jest równoległa historia sztuki i literatury? s. 271-290; Małgorzata Kitowska-Łysiak: Alegorie narodowe s. 291-315
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej