319386
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Idee, Metody, Inspiracje.)
Z treści: : Ideał wychowania państwowego w II Rzeczpospolitej s. 15-28; : Z dziejów polskiego szkolnictwa muzycznego okresu międzywojennego (1918-1939): cele i koncepcje kształcenia muzycznego Karola Hławiczki, Stefana Wysockiego i Tadeusza Joteyki s. 29-35; : Refleksje o wychowaniu młodzieży szkół średnich ogólnokształcących w Polsce w latach 1948-1956 s. 37-48; : Udział zakonów w Polsce w wychowaniu i kształceniu młodzieży. Zarys problemu s. 153-163; : Szkoła klasztorna na Górze św. Anny 1869-1875 s. 165-170; : Działalność pedagogiczna i resocjalizacyjna Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Krakowie s. 171-185; : Metody i formy wychowawcze w domach dziecka prowadzonych przez siostry Zgromadzenia Córek Maryi Niepokalanej w latach 1918-1939 s. 187-195; : O języku wartości w modelu wychowania górnośląskich dziewcząt i o strażniczkach kształtowania wzorów na przełomie XIX i XX wieku s. 315-330; : Modele wychowania w rodzinach ziemiańskich ziemi płockiej (druga połowa XIX wieku) s. 331-338; : Modele wychowania w rodzinach polskich na Wileńszczyźnie. Komunikat s. 339-344
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: : Ideał wychowania państwowego w II Rzeczpospolitej s. 15-28; : Z dziejów polskiego szkolnictwa muzycznego okresu międzywojennego (1918-1939): cele i koncepcje kształcenia muzycznego Karola Hławiczki, Stefana Wysockiego i Tadeusza Joteyki s. 29-35; : Refleksje o wychowaniu młodzieży szkół średnich ogólnokształcących w Polsce w latach 1948-1956 s. 37-48; : Udział zakonów w Polsce w wychowaniu i kształceniu młodzieży. Zarys problemu s. 153-163; : Szkoła klasztorna na Górze św. Anny 1869-1875 s. 165-170; : Działalność pedagogiczna i resocjalizacyjna Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia w Krakowie s. 171-185; : Metody i formy wychowawcze w domach dziecka prowadzonych przez siostry Zgromadzenia Córek Maryi Niepokalanej w latach 1918-1939 s. 187-195; : O języku wartości w modelu wychowania górnośląskich dziewcząt i o strażniczkach kształtowania wzorów na przełomie XIX i XX wieku s. 315-330; : Modele wychowania w rodzinach ziemiańskich ziemi płockiej (druga połowa XIX wieku) s. 331-338; : Modele wychowania w rodzinach polskich na Wileńszczyźnie. Komunikat s. 339-344
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej