Sorting
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Author
Brzezińska Monika M.
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Kowalik Paweł
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Madera Andrzej J[ózef]
(1)
Namenanik Janusz
(1)
Peck Anna
(1)
Smolar Nina
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(2)
Subject
Gospodarka narodowa
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Kohl Helmut
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Krajowy Plan Odbudowy
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polski Ład (program społeczno-gospodarczy)
(1)
Prywatyzacja
(1)
Reforma gospodarcza
(1)
Rynek pracy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Stany Zjednoczone Ameryki
(2)
Dzierzgoń, pow. sztumski
(1)
Niemcy
(1)
Warszawa
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
Helmut Kohl [1930-2017]. Przywódca polityczny. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 124, streszcz. ang ; 8˚.
Book
In basket
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie I: Warszawa, 2023.
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
No cover
Book
In basket
Od 1776 r
Wyd. 1. 2015
No cover
Book
In basket
No cover
Book
In basket
Dzierzgoń. Szkice z dziejów miasta. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 242, nlb. 1 ; 8˚.
No cover
Book
In basket
Religia w amerykańskich wyborach prezydenckich. - Wyd. 2 - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 190, nlb. 1, il., streszcz. ang ; 8˚.
Lata 1885-2012
Wyd. 1. 2014
No cover
Book
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again