Sortowanie
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Autor
Chomicki Grzegorz
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Temat
Burda Bogumiła
(1)
Choińska-Mika Jolanta
(1)
Halczak Bohdan
(1)
Józefiak Roman Maciej
(1)
Kopczyński Michał
(1)
Przybyliński Maciej
(1)
Roszak Anna
(1)
Szelągowska Grażyna
(1)
Szymczak Małgorzata
(1)
Zielińska Katarzyna
(1)
Żmudzki Paweł
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prace Komisji PAU do oceny Podręczników Szkolnych. T. 7 / Pod red. Grzegorza Chomickiego; PAU. W: Prace Komisji Historii Nauki. - 294, nlb. 2. - Kraków : PAU, 2009.
Dokument nadrzędny: Prace Komisji Historii Nauki.
M. in. oceny podręczników do historii dla szkół ponadgimnazjalnych: Pawła Żmudzkiego "Poznać przeszłość, zrozumieć dziś. Historia. Starożytność - średniowiecze"; Michała Kopczyńskiego "Poznać przeszłość, zrozumieć dziś. Czasy nowożytne" (Warszawa 2006); Macieja Przybylińskiego "Poznać przeszłość, zrozumieć dziś. Historia. Dzieje najnowsze" (Warszawa 2007); "Historia 2. Czasy nowożytne. Zakres rozszerzony. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego", oprac. Bogumiła Burda, Bohdan Halczak, Roman Maciej Józefiak, Anna Roszak, Małgorzata Szymczak (Gdynia 2003); "Historia najnowsza. Zakres rozszerzony. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego", oprac. B. Burda, B. Halczak, R. M. Józefiak, M. Szymczak (Gdynia 2005), Jolanty Choińskiej-Miki i Katarzyny Zielińskiej "Ludzie, społeczeństwa, cywilizacje. Historia nowożytna do 1815 roku. Cz. 2. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum" (Warszawa 2002); Grażyny Szelągowskiej "Ludzie, społeczeństwa, cywilizacje. Historia XIX i XX w. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum (zakres podstawowy)" (Warszawa 2003)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Wyróżnienia Prezesa PAU oraz rekomendacje Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych udzielone od września 2011 do czerwca 2012 s. 9-10; Domoradzki Stanisław: Koncepcje kształcenia nauczycieli matematyki od czasów autonomii galicyjskiej do II wojny światowej s. 13-51; Ferenc Marek: Uwagi na temat podręczników do historii dla klasy drugiej gimnazjum s. 57-69; Ferenc M.: Opinie o podręcznikach do historii nowożytnej dla klasy II gimnazjum s. 71-97; Wszołek Jan: Uwagi o podręczniku do klasy III gimnazjum s. 99-114
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej