Sortowanie
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Autor
Brzezińska Monika M.
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Kowalik Paweł
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Madera Andrzej J[ózef]
(1)
Namenanik Janusz
(1)
Peck Anna
(1)
Smolar Nina
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(2)
Temat
Gospodarka narodowa
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Kohl Helmut
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Krajowy Plan Odbudowy
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marketing
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polski Ład (program społeczno-gospodarczy)
(1)
Prywatyzacja
(1)
Reforma gospodarcza
(1)
Rynek pracy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone Ameryki
(2)
Dzierzgoń, pow. sztumski
(1)
Niemcy
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Helmut Kohl [1930-2017]. Przywódca polityczny. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 124, streszcz. ang ; 8˚.
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Wydanie I: Warszawa, 2023.
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Religia w amerykańskich wyborach prezydenckich. - Wyd. 2 - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 190, nlb. 1, il., streszcz. ang ; 8˚.
Lata 1885-2012
Wyd. 1. 2014
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej