319494
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: Tadeusz Bieńkowski: Edukacja w rodzinie w Polsce do poł. XVIII wieku - wnioski z badań; Małgorzata Chołodowska: Stosunek rodziców do dzieci w Polsce wczesnośredniowiecznej; Dorota Żołądź: Rodzina szlachecka jako środowisko wychowawcze (XVI-XVII w.); Franciszek Mincer: Kształcenie i nauka domowa dzieci w świetle pamiętników staropolskich (XVII w.); Wacław Urban: Nauczanie domowe a szkolne w Małopolsce od XVI do XX wieku; Beata Parysiewicz: Z badań nad rozwojem polskiej myśli pedagogicznej o wychowaniu w rodzinie; Kalina Bartnicka: Wychowanie rodzinne w Polsce w XVIII wieku w świetle wydawnictw o typie "Poradnik dobrego chrześcijanina"; Adam Winiarz: Polskie rodziny arystokratyczne i szlacheckie w XVIII i XIX wieku jako środowiska wychowawcze; Krystyna Wróbel-Lipowa: Nauka domowa możnowładztwa polskiego w pierwszej połowie XIX wieku na przykładzie rodziny Stanisława K. Zamoyskiego; Jan Hellwig: Czasopiśmiennictwo polskie okresu zaborów jako źródło do badań nad rolą rodziny w wychowaniu na przykładzie zaboru pruskiego; Krzysztof Kabziński: Wkład polskiej rodziny wiejskiej w proces narodowego przetrwania w okresie Wielkiego Księstwa Poznańskiego; Eleonora Sapia-Drewniak: Aktywność kulturalno-oświatowa rodzin śląskich na przełomie XIX i XX wieku; Romuald Grzybowski: Zadania wychowawcze rodziny polskiej na Pomorzu Nadwiślańskim w ujęciu "Gazety Grudziądzkiej" z lat 1894-1914; Mirosław Wójcik: Metody wychowania w polskiej rodzinie Górnośląskiej w świetle publikacji prasy regionalnej z lat 1869-1914; Danuta Koźmian: Koncepcja kształcenia i nauki domowej dzieci w zaborze rosyjskim na przełomie XIX i XX wieku w poglądach Anieli Szycówny; Łucja Kabzińska: Wychowawcza rola rodziny w opinii pozytywistów warszawskich; Tadeusz Epsztein: Edukacja domowa dzieci i młodzieży ziemiańskiej na Wołyniu, Podolu i Ukrainie w latach 1864-1914; Mieczysław Adamczyk: Uczniowie-prywatyści w Galicji 1772-1914; Wiesław Jamrożek: Rodzina i jej wychowawcze funkcjonowanie w opinii działaczy i teoretyków galicyjskiej socjaldemokracji; Andrzej Kliś: Problemy rodziny w galicyjskiej pedagogice doby autonomii; Danuta Drynda: Rodzina w badaniach pedagogicznych II Rzeczypospolitej. Owocność poznawcza i aktualność dorobku; Regina Renz: Wychowanie i kształcenie dzieci w rodzinie małomiasteczkowej na Kielecczyźnie w latach międzywojennych; Krzysztof Jakubiak: Wypracowanie modelu współpracy domu rodzinnego uczniów i szkoły w polskiej pedagogice okresu II Rzeczypospolitej; Grażyna Kempa: Środowisko rodzinne a rozwój psychiczny dziecka wiejskiego na Śląsku w latach 1918-1939; Zenon Jasiński: Rola rodziny w zachowaniu tożsamości narodowej (na przykładzie Zaolzia)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: Tadeusz Bieńkowski: Edukacja w rodzinie w Polsce do poł. XVIII wieku - wnioski z badań; Małgorzata Chołodowska: Stosunek rodziców do dzieci w Polsce wczesnośredniowiecznej; Dorota Żołądź: Rodzina szlachecka jako środowisko wychowawcze (XVI-XVII w.); Franciszek Mincer: Kształcenie i nauka domowa dzieci w świetle pamiętników staropolskich (XVII w.); Wacław Urban: Nauczanie domowe a szkolne w Małopolsce od XVI do XX wieku; Beata Parysiewicz: Z badań nad rozwojem polskiej myśli pedagogicznej o wychowaniu w rodzinie; Kalina Bartnicka: Wychowanie rodzinne w Polsce w XVIII wieku w świetle wydawnictw o typie "Poradnik dobrego chrześcijanina"; Adam Winiarz: Polskie rodziny arystokratyczne i szlacheckie w XVIII i XIX wieku jako środowiska wychowawcze; Krystyna Wróbel-Lipowa: Nauka domowa możnowładztwa polskiego w pierwszej połowie XIX wieku na przykładzie rodziny Stanisława K. Zamoyskiego; Jan Hellwig: Czasopiśmiennictwo polskie okresu zaborów jako źródło do badań nad rolą rodziny w wychowaniu na przykładzie zaboru pruskiego; Krzysztof Kabziński: Wkład polskiej rodziny wiejskiej w proces narodowego przetrwania w okresie Wielkiego Księstwa Poznańskiego; Eleonora Sapia-Drewniak: Aktywność kulturalno-oświatowa rodzin śląskich na przełomie XIX i XX wieku; Romuald Grzybowski: Zadania wychowawcze rodziny polskiej na Pomorzu Nadwiślańskim w ujęciu "Gazety Grudziądzkiej" z lat 1894-1914; Mirosław Wójcik: Metody wychowania w polskiej rodzinie Górnośląskiej w świetle publikacji prasy regionalnej z lat 1869-1914; Danuta Koźmian: Koncepcja kształcenia i nauki domowej dzieci w zaborze rosyjskim na przełomie XIX i XX wieku w poglądach Anieli Szycówny; Łucja Kabzińska: Wychowawcza rola rodziny w opinii pozytywistów warszawskich; Tadeusz Epsztein: Edukacja domowa dzieci i młodzieży ziemiańskiej na Wołyniu, Podolu i Ukrainie w latach 1864-1914; Mieczysław Adamczyk: Uczniowie-prywatyści w Galicji 1772-1914; Wiesław Jamrożek: Rodzina i jej wychowawcze funkcjonowanie w opinii działaczy i teoretyków galicyjskiej socjaldemokracji; Andrzej Kliś: Problemy rodziny w galicyjskiej pedagogice doby autonomii; Danuta Drynda: Rodzina w badaniach pedagogicznych II Rzeczypospolitej. Owocność poznawcza i aktualność dorobku; Regina Renz: Wychowanie i kształcenie dzieci w rodzinie małomiasteczkowej na Kielecczyźnie w latach międzywojennych; Krzysztof Jakubiak: Wypracowanie modelu współpracy domu rodzinnego uczniów i szkoły w polskiej pedagogice okresu II Rzeczypospolitej; Grażyna Kempa: Środowisko rodzinne a rozwój psychiczny dziecka wiejskiego na Śląsku w latach 1918-1939; Zenon Jasiński: Rola rodziny w zachowaniu tożsamości narodowej (na przykładzie Zaolzia)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej