304220
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z treści: : Józef Pieter, jego twórczy wkład w rozwój nauk pedagogicznych na Śląsku s. 41-46; : Poglądy Waldemara Osterloffa (1858-1925) na wychowanie domowe s. 47-54; : Problem "inteligentnego proletariatu" w publicystyce "Głosu" warszawskiego (1886-1894) s. 55-62; : Idea regionu i regionalizacji na Górnym Śląsku s. 63-68; : Studia nauczycielskie w Polsce w latach 1984-1992 s. 69-80; : Polskie życie organizacyjne w Brnie do wybuchu II wojny światowej s. 81-92; : Droga do uniwersyteckiej edukacji zdrowotnej s. 103-110; : Początki polskiego ruchu nauczycielskiego na Śląsku Cieszyńskim w XIX wieku s. 111-120; : Opieka nad niemowlętami i małymi dziećmi w Polsce okresu dwudziestolecia międzywojennego s. 121-136; Kwiatek J.: Edukacja górnośląskiej młodzieży w placówkach zakonnych na terenie Galicji (XIX/XX w.) s. 137-148; : Kierunki działalności szkolnictwa gdańskiego w okresie zaborów i Wolnego Miasta s. 173-180; : Rozwój instytucji kurateli sądowej s. 181-192; : Stanisław Witkiewicz i Konrad Prószyński (Kazimierz Promyk). O wzajemnych związkach wybitnego artysty oraz znakomitego działacza oświatowego w latach ich młodości s. 193-202; : Szkoła niemiecko-rosyjska w Warszawie - niezbyt fortunny zamysł edukacyjny namiestnika Iwana Paskiewicza s. 215-228; : Nurt patriotyczny i udział uczniów gimnazjum tarnowskiego w konspiracji niepodległościowej w XIX wieku s. 247-256; : Edward Szwed - pedagog i działacz oświatowy na Śląsku Opolskim w okresie międzywojennym s. 257-266; : Z dziejów nauczycielskich emerytur s. 267-278
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Z treści: : Józef Pieter, jego twórczy wkład w rozwój nauk pedagogicznych na Śląsku s. 41-46; : Poglądy Waldemara Osterloffa (1858-1925) na wychowanie domowe s. 47-54; : Problem "inteligentnego proletariatu" w publicystyce "Głosu" warszawskiego (1886-1894) s. 55-62; : Idea regionu i regionalizacji na Górnym Śląsku s. 63-68; : Studia nauczycielskie w Polsce w latach 1984-1992 s. 69-80; : Polskie życie organizacyjne w Brnie do wybuchu II wojny światowej s. 81-92; : Droga do uniwersyteckiej edukacji zdrowotnej s. 103-110; : Początki polskiego ruchu nauczycielskiego na Śląsku Cieszyńskim w XIX wieku s. 111-120; : Opieka nad niemowlętami i małymi dziećmi w Polsce okresu dwudziestolecia międzywojennego s. 121-136; Kwiatek J.: Edukacja górnośląskiej młodzieży w placówkach zakonnych na terenie Galicji (XIX/XX w.) s. 137-148; : Kierunki działalności szkolnictwa gdańskiego w okresie zaborów i Wolnego Miasta s. 173-180; : Rozwój instytucji kurateli sądowej s. 181-192; : Stanisław Witkiewicz i Konrad Prószyński (Kazimierz Promyk). O wzajemnych związkach wybitnego artysty oraz znakomitego działacza oświatowego w latach ich młodości s. 193-202; : Szkoła niemiecko-rosyjska w Warszawie - niezbyt fortunny zamysł edukacyjny namiestnika Iwana Paskiewicza s. 215-228; : Nurt patriotyczny i udział uczniów gimnazjum tarnowskiego w konspiracji niepodległościowej w XIX wieku s. 247-256; : Edward Szwed - pedagog i działacz oświatowy na Śląsku Opolskim w okresie międzywojennym s. 257-266; : Z dziejów nauczycielskich emerytur s. 267-278
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej